Wednesday, 22 May , 2024
4
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

  • کد خبر : 289740
  • 12 اردیبهشت 1403 - 10:36
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: وعده صادق حاصل تربیت‌ها و آموزش شهید مطهری‌ها و معلمان بوده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، حجت‌الاسلام میثم فیاضی در همایش سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم که با حضور مردم و مسئولان در مجتمع فرهنگی بصیرت پلدشت برگزار شد با اشاره به اهمیت علم و عالم گفت: ملتی موفق است که به عالم احترام و ارزش قائل شود و جامعه‌ای زمانی سقوط می‌کند که علما و علم در آن کم‌ارزش باشد.

وی تصریح کرد: هر کشوری که پایاپای دنیا در علم پیشرفت کند، کشوری قدرتمند و مقتدر است؛ قدرت علمی و دفاعی در کشور ما منجر شده است تا سایه جنگ از سر ملت ما دور شود.

وی ضمن تأکید به تولید علم دانش و پویا بودن در این زمینه اظهار کرد: هر کشوری که در تولید و رشد علم سهم نداشته باشد افول کرده و به سمت نابودی پیش می‌رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خداوند در طول ۴۰ سال به پیامبر اکرم (ص) علم آموخته است، افزود: پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله فرموده‌اند، عالم هفتاد درجه از عابد برتر است و خداوند چون برای کسی نیکی بخواهد او را عالمی ژرف‌نگر در دین می‌سازد.

فیاضی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: وعده صادق توسط شاگردان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رقم خود و این تنها گوشه‌ای کوچک از توانایی‌های رزمندگان اسلام بود.

وی تصریح کرد: در حادثه کنسولگری ایران در دمشق وزیر خارجه آمریکا ۱۶ کشور را واسطه کرده بود تا ایران پاسخ این اقدام را ندهد، چرا که سفارت هر کشوری در حکم خاک آن کشور است و وقتی به سفارت ما حمله می‌شود در واقع به خاک ما حمله شده است.

وی اظهار کرد: دشمن در محله اول تصور می‌کرد ایران در پاسخ به این حادثه سفارت ایران در دمشق نهایتاً سفارت رژیم غاصب در آذربایجان و یا اقلیم کردستان را مورد هدف قرار می‌دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی افزود: دشمن خیال اینکه جمهوری اسلامی ایران مستقیماً خاک آنها را در هدف قرار می‌دهد را نمی‌کرد.

فیاضی با اشاره به ابعاد عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق در واقع یک تمرین و هدف‌گیری جزئی بود وای به روزی که نیروهای مسلح ما بخواهند با تمام توان وارد میدان شوند؛ در چندین دهه گذشته هیچ کشوری حتی جرئت نکرده بود به این کشور حمله کند.

وی تصریح کرد: ایران با این عملیات دو هدف را مورد اصابت قرار داد، یک خاک رژیم غاصب و دوم فکرهای مردم.

وی با اشاره به اینکه ایران با این عملیات طلسم ساخته شده توسط آمریکا را در شکست، اظهار کرد: تجهیزات و سلاح‌هایی که در این عملیات بکار گرفته شد برای سال‌های گذشته بود و نسل‌های جدید آن مثل موشک‌های فتاح و پهپادها هنوز مورداستفاده قرار نگرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی افزود: وعده صادق حاصل تربیت‌ها و آموزش شهید مطهری‌ها و معلمان بوده است.

فیاضی گفت: هر موقع خیابان‌های رژیم غاصب شلوغ و به‌هم‌ریخته باشد خیابان‌های ما و سایر کشورها آرام خواهد بود؛ چون سر شیطان در جای دیگری مشغول است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=289740

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه