Saturday, 27 April , 2024
7
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

نسل جوان تشنه معرفت پاک جبهه و جنگ است

  • کد خبر : 288504
  • 19 بهمن 1402 - 1:00
نسل جوان تشنه معرفت پاک جبهه و جنگ است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: نسل جوان تشنه معرفت پاک و اصیل جبهه و جنگ است.

سرهنگ پاسدار موسی عطاری در حاشیه مراسم اعزام کاروان با اشاره به مقام والای شهدا به خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» گفت: شهدا نزد پروردگار از جایگاه والایی برخوردار هستند و در روز قیامت خداوند شفاعت عده‌ای را می‌پذیرد که یکی از آنها شهدا هستند.

وی تصریح کرد: اگر با خلوص نیت از شهدا حاجتی را بخواهیم خداوند آن را اجابت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به اینکه شهدا با جان‌ودل به میدان رفتند و فداکاری کردند، افزود: امنیت و آرامش امروز به برکت خون شهدا است.

عطاری گفت: هدف از اعزام کاروان راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس، اهداف و آرمان‌های شهدا و بالابردن روحیه ایثار و فداکاری در قشر نوجوان و جوان و نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان است.

وی تصریح کرد: نسل جوان تشنه معرفت پاک و اصیل جبهه و جنگ است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی جوانان با رشادت‌های دوران دفاع مقدس را یکی از مهم‌ترین اقدامات در فرهنگ‌سازی دانست و افزود: راهیان نور، فرهنگ ایثار و شهادت را در میان نسل جوان جامعه ترویج می‌دهد.

وی اظهار کرد: قدم‌نهادن در مسیر تربیتی شهدا و الگوگرفتن از آنان برای تربیت دانش‌آموزان بیشترین تأثیر اخلاقی و تربیتی را دارد.

عطاری گفت: جوانان برای نزدیک‌تر شدن به خداوند به شهدا توسل کنند، چراکه شهدا در محضر پروردگار متعال دارای اجر عظیمی هستند.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان با یادکردن خاطرات شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس تأثیر به سزایی در زندگی آنان دارد که همین امر موجب افزایش روحیه شهادت‌طلبی در بین آینده‌سازان این مرزوبوم می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی از نکات مهمی که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باید به آن توجه داشت انتقال این فرهنگ به نسل نوجوان و جوان است؛ چراکه این فرهنگ، ضامن امنیت و آرامش جامعه خواهد بود و نباید فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت به دست فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی است، بیان داشت: هر وجب از خاک این کشور مدیون شهیدانی است که در مسیر حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی از جان و مال و همچنین تعلقات خود گذشتند و خداوند به آن‌ها شهادت را مرحمت کرد که بی‌شک قهرمانان اصلی این سرزمین هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: امروز کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پلدشتی با بدرقه مسئولان شهرستان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288504

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه