Thursday, 2 May , 2024
21

نیروهای جوان یکی از مهمترین ظرفیت های کشور است/ وظیفه اصلی مسئولان حمایت از کالای ایرانی و مساعد کردن زمینه حضور جوانان در امورات است

  • کد خبر : 266206
  • 03 فروردین 1397 - 15:38
نیروهای جوان یکی از مهمترین ظرفیت های کشور است/ وظیفه اصلی مسئولان حمایت از کالای ایرانی و مساعد کردن زمینه حضور جوانان در امورات است

امام جمعه پلدشت گفت: نیروهای جوان و متخصص یکی از این فرصت های مهم است و مسئولین باید نهایت تلاش خود را بکار برده و زمینه را برای حضور جوانان فراهم کنند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به ایام عید و تحویل سال گفت: تحویل سال تنها به معنای لباس نو پوشیدن نیست بلکه باید در این ایام کم و کاستی های سال گذشته را بررسی و در جهت رفع آن اقدام کنیم.

 

وی تصریح کرد: عید مختص به تغییر سال نیست، هر روزی که در آن برنامه ها و امور خیر انجام دهیم عید است.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به آداب و رسوم در این ایام افزود: صله رحم یکی از مهمترین امور است و باید در این ایام به دیدار اقوام خصوصا بزرگتر ها برویم.

 

طالبی با اشاره به اینکه این ایام در واقع ترویج سبک زندگی اسلامی است، گفت: پرهیز از زیاده روی در خرید و مصرف به اندازه یکی از امور مهم است.

 

وی اظهار کرد: امام صادق(ع) فرموده اند، به همدیگر هدیه دهید هرچند که کوچک باشد، هدیه محبت را در دل ها افزایش داده و کدورت ها را از بین می برد.

 

وی با اشاره به ماه رجب تصریح کرد:  پیامبر اکرم(ص) فرموده اند، رجب ماه پرفضیلتی بوده و در این ایام باید کدورت ها و جنگ ها کنار گذاشته شود و این ماه، ماه استغفار است.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به ایام اعتکاف و فضیلت های آن افزود: ۱۳ فروردین مصادف است با سومین روز از اعتکاف و روز وفات حضرت زینب (س) بوده و باید شان این روز ها نگه داشته شود.

 

طالبی با اشاره به شعار سال ۹۷ گفت: کشورمان دارای ظرفیت های فراوان است که نوید بخش آینده روشن آن است و نباید از آن غافل شویم.

 

وی تصریح کرد: نیروهای جوان و متخصص یکی از این فرصت ها است و مسئولین باید نهایت تلاش خود را بکار برده و زمینه را برای حضور جوانان فراهم کنند.

 

وی اظهار کرد: مسئولین باید از نعمت های خدادادی نهایت استفاده را کرده و زمینه حضور جوانان را مساعد کنند.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به تعدد اقوام در کشورمان افزود: ملت ایران در تمام زمان های حساس در صحنه بوده و مسئولین باید قدردان آنها باشند.

 

طالبی با تاکید بر شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: وظایف اصلی مسئولان در سال جاری حمایت از تولید ملی، کالای ایرانی و ایجاد اشتغال است.

 

امام جمعه پلدشت افزود: باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دهیم، حمایت از کالای ایرانی بسیاری از مشکلات از قبیل بیکاری، تعطیلی کارخانجات، تولیدی ها و تورم را حل می کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=266206

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه