Saturday, 27 April , 2024
13

اشتغالزایی برای ۸هزار ۵۰۰نفر طی سال جاری/ احداث ۱هزار واحد مسکن مددجویی تا پایان سال

  • کد خبر : 267620
  • 02 مرداد 1397 - 12:07
اشتغالزایی برای ۸هزار ۵۰۰نفر طی سال جاری/ احداث ۱هزار واحد مسکن مددجویی تا پایان سال

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: امسال یک هزار واحد مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در سطح استان احداث می شود که سهمیه پلدشت از این تعداد ۶۰ واحد است.

به گزارش آراز سسی، عزیز سهندی در دیدار با فرماندار پلدشت که ظهر امروز صورت گرفت با اشاره به اشتغالزایی خانواده های تحت پوشش خود در استان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی طی سال ۹۶ توانسته است بیشترین اشتغالزایی را در سطح استان ایجاد کند و در این راستا ۱۰۰ درصد اعتبارات بانکی را جذب کرد.

 

وی تصریح کرد: طی سال جاری نیز ۱۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت اشتغالزایی برای کمیته امداد این استان اختصاص یافته و تا پایان امسال برای ۸هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی از افزایش ۱۴ درصدی حقوق مستمری بگیران تحت پوشش این نهاد خبر داد و افزود: این مبلغ همراه با مابه التفات سه ماه گذشته در تیر ماه به حساب افراد واریز شد.

 

سهندی در ادامه با اشاره به احداث مسکن مددجویی گفت: امسال یک هزار واحد مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در سطح استان احداث می شود که سهمیه پلدشت از این تعداد ۶۰ واحد است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی با تاکید به بحث سلامت مددجویان افزود: طی ۳ ماهه سالجاری مبلغ ۴۵ میلیارد تومان در حوزه حمایت و سلامت هزینه شده است.

 

پلدشت با داران بودن پتانسیل های آبی و خاکی بالا بهترین مکان برای سرمایه گذاری کمیته امداد امام خمینی (ره) است

 

اکبر عبدالله نژاد با تشکر از عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: هدف و سیاست کلی کمیته امداد امام خمینی (ره) ریشه کنی فقر در جامعه و به خودکفایی رساندن قشر بی بضاعت است و امیدواریم روزی شاهد آن باشیم که در جامعه هیچ قشر مستضعفی وجود نداشته باشد.

 

فرماندار پلدشت افزود: پلدشت دارای پتانسیل های آبی و خاکی بالایی بوده و فرصت مناسبی جهت سرمایه گذاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ایجاد اشتغال، کسب درآمد، خودکفایی افراد و خانوارهای تحت پوشش این نهاد است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=267620

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه