Friday, 3 May , 2024
11

مسئولان در آمد شهرستان را افزایش دهند ولی نه از طریق افزایش عوارض/ شهردار جدید مشکلات شهر را شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کند

  • کد خبر : 264972
  • 19 آذر 1396 - 15:18
مسئولان در آمد شهرستان را افزایش دهند ولی نه از طریق افزایش عوارض/ شهردار جدید مشکلات شهر را شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کند

مدیر کل امور شهری و شوراهای استان گفت: پلدشت شهری مرزی و آینه کشور است و انتظار داریم مسئولان مربوطه نسبت به افزایش درآمد شهرستان از طریق سرمایه گذاری اقدام کنند نه از طریق افزایش عوارض.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی در جلسه تکریم و معارفه شهردار  پلدشت که ظهر امروز در پلدشت برگزار شد، گفت: پست و مقام یک امانت است و در یک مقطع به شخص سپرده می شود و باید امانتداری را رعایت کنیم.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به تلاش هایی که در این اداره صورت گرفته است ، افزود: توجه به زیر ساخت ها، مسائل عمرانی، بهداشتی، اصول شهرسازی و فضای سبز از ضروریات است و نیاز به مدیریت جهادی و تلاش مضاعف دارد.

 

مسئولان در آمد شهرستان را افزایش دهند ولی نه از طریق افزایش عوارض

 

سیف الله مطلبی گفت: پلدشت شهری مرزی و آینه کشور است و انتظار داریم مسئولان مربوطه نسبت به افزایش درآمد شهرستان از طریق سرمایه گذاری اقدام کنند نه از طریق افزایش عوارض.

 

وی تصریح کرد: مسئولان باید از سرمایه گذار ها حمایت کرده و بستر های لازم را فراهم کنند.

 

مدیر کل امور شهری و شوراهای استان افزود: سازمان شهرداری ها آمادگی کامل دارد از طرح هایی که درآمد زایی برای شهرداری های شهرستان ها دارد حمایت کند.

 

شهردار جدید مشکلات شهر را شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کند

 

اکبر عبدالله نژاد با اشاره به اینکه تمامی مسئولان باید شفافیت در امور را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و در مقابل آحاد جامعه پاسخگو باشند، گفت: وظایف شهرداری و شورای های شهر نسبت به شهروندان سنگین و مهم است زیرا بر اساس قوانین مصوب اغلب امورات مربوط به رفاه اجتماعی مردم توسط شهرداری پیگیری و اجرا می شود.

 

فرماندار پلدشت در ادامه به چند نمونه از مشکلات شهر پلدشت اشاره و افزود: تعامل از خصوصیات یک مدیر است و از شهردار جدید انتظار داریم  با تعامل مسائل و مشکلات را شناسایی و جهت رفع آنها تلاش کند.

 

تعامل با شهروندان و مسئولان از اولویت های اساسی است

 

عباس علیزاده گفت: باید در تمام امور تعامل و همکاری وجود داشته باشد و تا زمانی که این تعامل نباشد نمی توان به اهداف مورد نظر برسیم.

 

شهردار پلدشت در تشریح برنامه های مورد نظر خود افزود: توانمند سازی نیروی کار، راه اندازی مدیریت هوشمند، استفاده از توان فکری شهروندان، توسعه  بازارچه های محلی، کمک به اصلاح محدوده شهری، کمک به ارتقاء سطح فرهنگی و برگزاری نمایشگاه ها از برنامه های مورد نظر است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=264972

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه