Saturday, 11 May , 2024
11

کارخانه خوراک دام شرکت ارس دام آرشام پلدشت شروع بکار کرد

  • کد خبر : 286459
  • 09 مهر 1402 - 14:59
کارخانه خوراک دام شرکت ارس دام آرشام پلدشت شروع بکار کرد
سرپرست شرکت ارس دام آرشام گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس کارخانه خوراک دام شرکت ارس دام آرشام با ظرفیت تولید  15 هزار تن در سال شروع به فعالیت کرد.

نریمان جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به راه‌اندازی کارخانه خوراک دام گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس کارخانه خوراک دام شرکت ارس دام آرشام با ظرفیت تولید  ۱۵ هزار تن در سال شروع به فعالیت کرد.
وی تصریح کرد: این واحد تولیدی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین این صنعت و استفاده از تجهیزات دقیق و پیشرفته توانسته است بخش عمده‌ای از نیاز شرکت ارس دام آرشام را برطرف نماید.
وی اظهار کرد: واحد تولیدی خوراک دام شرکت ارس دام آرشام در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع و با اشتغال‌زایی ۶ نفر به‌صورت مستقیم و اعتبار تقریبی ۳۰ میلیارد ریال در شهریورماه سال جاری شروع به فعالیت کرده تا بتواند خوراک دام باکیفیت و ارزش غذایی بالا را به چرخه مصرف وارد نماید که تأثیر بسزایی بر کاهش هزینه‌های تولید و درنتیجه سبب افزایش بهره‌وری تولید در شرکت ارس دام آرشام ایجاد می‌کند.
سرپرست شرکت ارس دام آرشام افزود: شرکت ارس دام آرشام باتکیه‌بر فرمایشات مقام معظم رهبری “مهار تورم و رشد تولید” قدم‌های مثبتی در جهت خودکفائی و کاهش هزینه‌های خود برداشته و چشم‌انداز مؤثری برای واحد تولیدی خود می‌بیند که بتواند یکی از قطب‌های تولیدی در منطقه باشد.
لازم به ذکر است شرکت ارس دام آرشام وابسته به شرکت کشت و دامداری فکا شستا، واقع در منطقه آزاد ماکو شهرستان پلدشت در سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شده و در مساحت ۱۱۶ هکتاری چشم‌انداز پروژه ۱۰ هزار رأسی پرورش دام‌های شیری هلشتیان جرسی را در برنامه خود دارد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=286459

نوشته های مشابه

22اردیبهشت
اجرای شش طرح در حوزه سلامت پلدشت
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت خبر داد:

اجرای شش طرح در حوزه سلامت پلدشت

19اردیبهشت
تسهیل تجارت با شرکت‌های دانش‌بنیان
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

تسهیل تجارت با شرکت‌های دانش‌بنیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه