Tuesday, 30 April , 2024
4

یادواره شهدای عشایر پلدشت برگزار شد

  • کد خبر : 287102
  • 30 آبان 1402 - 13:19
یادواره شهدای عشایر پلدشت برگزار شد
یادواره شهدای حوزه عشایری پلدشت با حضور پر شور مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش آراز سسی، یادواره شهدای حوزه عشایری پلدشت با حضور پر شور مردم و مسئولان در روستای بهلول کندی برگزار شد.

 هدف شهدا رضای خدا بود

حجت الإسلام والمسلمین وحید طالبی در یادواره شهدای عشایری با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: امروز امنیت و آسایش و هرچه داریم به برکت خون شهداست و آنها برای ما معیار و الگو هستند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه ما در شرایط امروز جامعه ترویج فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثار و انتقال آن به نسل جوان است که باید در این راه بیش‌ازپیش تلاش کنیم چرا که پاسداری از این ارزش‌ها باعث آگاهی جوانان و رشد و تعالی جامعه می‌شود .

وی اظهار کرد: یادواره شهدا توفیقی برای کسانی است که در آن حضور پیدا می‌کنند، شهدا زنده هستند و بر رفتار و اعمال ما نظارت دارند، شهدا خوشبخت و عاقبت‌به‌خیر شدند، امروز وظیفه ماست راه آنها را ادامه دهیم.

امام‌جمعه پلدشت افزود: هدف شهدا رضای خداوند بود به همین دلیل هرگز از خدمت به مردم خسته نشدند و از تمام داشته‌های خود در این مسیر گذشتند.

طالبی گفت: امروز همه ما و بخصوص مسئولان باید توجه داشته باشند که شهدا ناظر بر عملکرد ما و آنها هستند مبادا که ذره‌ای از راه امام و شهدا فاصله بگیریم و مسئولان در مسئولیت و مقام خود که آن را مدیون خون شهدا هستند از این راه منحرف شده و خدمتگزاری به این مردم را فراموش کنند.

وی تصریح کرد: باید از دین و ارزش‌های دینی خود مراقبت و برای گسترش فرهنگ اسلامی و تبلیغ ارزش‌های دینی تلاش کنیم و پایبند به ارزش‌هایی باشیم که شهدا برای آن‌ها خون دادند.

 شهدا چشم‌وچراغ ملت هستند

سرهنگ پاسدار موسی عطاری با اشاره به امنیت پایدار در کشورمان گفت: همه ما موظف هستیم تا یادواره‌های شهدای والامقام را باقدرت و قوت برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: همه ما مدیون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافعان امنیت کشور هستیم و خانواده شهدا چشم‌وچراغ ملت هستند.

وی با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: بسیج عنصری راهبردی، تمام‌نشدنی، ولایت‌مدار، مؤمن و در دسترس بوده و همواره تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاک‌ترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل‌کردن این کشور، جمع شده‌اند.

در پایان مراسم از خانواده شهدا عشایر پلدشت تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=287102

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه