Saturday, 20 April , 2024
9
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

انقلاب اسلامی ایران متاثر از حادثه عظیم عاشورا است

  • کد خبر : 276735
  • 17 بهمن 1399 - 17:27
انقلاب اسلامی ایران متاثر از حادثه عظیم عاشورا است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: یکی از مهمترین مولفه های انقلاب که در واقع قالب بندی مولفه های دیگر است دستاورد فرهنگی است.

به گزارش آراز سسی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در سخنرانی خود قبل از خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران در ایام دهه فجر خط بطلانی بر بلوک های شرق و غرب کشیده و انقلابی تحت عنوان نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی تشکیل دادند.

 

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از دستاورد های انقلاب و مردم، سرنگونی رژیم ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی بود.

 

وی با اشاره به برگزاری انتخابات بعد از انقلاب اظهار کرد: هر انقلابی که تازه شکل می گیرد در ماه های اخیر هیچ انتخاباتی برگزار نمی کند، اما حضور آگاهانه و مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان از سطح بالای بینش و آگاهی مردم بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: یکی از مهمترین مولفه های انقلاب که در واقع قالب بندی مولفه های دیگر است دستاورد فرهنگی است.

 

به گفته وی انقلاب اسلامی ایران متاثر از حادثه عظیم عاشورا است.

 

یوسفی گفت: دشمنان امروزه درصدد تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، باید نسبت به این مسائل آگاه بوده و برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=276735

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه