Tuesday, 16 April , 2024
14
دبیرستاد خدمات سفر منطقه آزاد ماکو خبر داد:

بازدید ۷هزار نفر مسافر از کاخ موزه باغچه جوق

  • کد خبر : 284062
  • 07 فروردین 1402 - 8:15
بازدید ۷هزار نفر مسافر  از کاخ موزه باغچه جوق
دبیرستاد خدمات سفر منطقه آزاد ماکو گفت: تعداد ۷هزار نفر مسافر طی ۲۵ اسفند تا ۵فروردین از کاخ موزه باغچه جوق بازدید کردند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش آراز سسی، مهدی عبداله زاده در گفت و گو با پایگاه خبرنگاران گفت: از آغاز مسافرت ها ۸هزار و ۵۱۴ نفر در مراکز اقامتی آماده شده در منطقه آزاد ماکو اسکان پیدا کرده اند.
وی با بیان اینکه آمار اقامت مسافران در این منطقه نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: ضریب اشغال تخت مراکز اقامتی در این منطقه در بازه زمانی مزبور ۷۰ درصد بوده است.
وی اظهار کرد: در این مدت تعداد ۷هزار نفر مسافر از کاخ موزه باغچه جوق بازدید کردند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.
دبیرستاد خدمات سفر منطقه آزاد ماکو افزود:‌ امسال بعد از اتمام بیماری کرونا برای اولین بار بغیر از مراکز اقامتی رسمی از قبیل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیری ها، اقامتگاه بوم گردی،‌ مدارس و مراکز آموزشی نیز برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی بویژه فرهنگیان محترم آماده شده بود که بخشی از این آمار ثبت شده برای اقامت مربوط به این مراکز است.
وی خاطرنشان ساخت: در نوروز ۱۴۰۲، سازمان منطقه آزاد ماکو، با ۲۱ عنوان برنامه با موضوعات مختلف و متنوع در بخش های فرهنگی،‌ ورزشی،‌اجتماعی و گردشگری به استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی رفته است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=284062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه