Thursday, 2 May , 2024
14

تفکر بسیجی و بسیج در جهان معاصر مرهون امام خمینی(ره) است/ برگزاری تجمع مردمی در راستای لبیک به فرمان رهبری در پلدشت

  • کد خبر : 273130
  • 01 آذر 1398 - 15:22
تفکر بسیجی و بسیج در جهان معاصر مرهون امام خمینی(ره) است/  برگزاری تجمع مردمی در راستای لبیک به فرمان رهبری در پلدشت

امام جمعه پلدشت گفت: در راستای لبیک به فرمان رهبری تجمع مردمی فردا راس ساعت ۱۱ صبح در میدان امام حسین(ع) پلدشت برگزار می شود.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: بصیرت یعنی تیز بینی، شناخت زمان و اقدام مناسب در برابر حوادث است.

وی تصریح کرد: حضرت علی(ع) فرموده اند، انسان بینایی خود را از دست بدهد راحتر از آن است که آگاهی و بصیرت خود را از دست بدهد.

وی با اشاره به ویژگی های زمانه ی ظهور فتنه  اظهار کرد: آمیختگی حق و باطل، غبارآلودگی فضا، انسان ها به دام دشمن می‌افتند و هلاک می‌شوند، در زمین خصم در مسیرهای پرآسیب و خطر قرار می‌گیرند و مستوجب قهر و خشم و عقوبت می‌شوند.

امام جمعه پلدشت با اشاره به روش های مقابله با فتنه‌ها افزود: بصیرت افزایی برخاسته از توحید، توکل برخداوند سمیع و بصیر، توسل بر ذیل عنایت پیامبر و اهلبیتش علیهم السلام، صبر واستقامت و شکیبایی، حسن ظنّ به وعده‌های الهی،.       فرصت سازی از تهدیدها و شکستن اتحاد فتنه گران از روش های مقابله با فتنه است.

به گفته وی  چند نکته قابل تامل در این حوادث وجود دارد که می توان به سازمان یافتگی، آموزش دیدگی در جنگ شهری، مهارت در تخریب هدفمند، تقسیم کار دقیق، سرعت عمل زیاد، شدت خشونت بی‌سابقه، لایه بندی‌های تشکیلاتی قوی اشاره کرد.

طالبی گفت: دشمن از مدت‌ها قبل پیاده نظام خود را آماده کرده بود و منتظر فرصتی بود که بتوانند افکار عمومی را در مقابل حاکمیت و نظام اسلامی قرار دهد؛ تصور دشمن این بود، پس از یک ونیم سال فشاراقتصادی و تحریم و جنگ روانی، به تدریج مردم ایران آماده اعتراض و مقابله شده اند و کافی است جرقه ای زده شود تا تبدیل به آتشی شعله ور شده و به سرعت گسترش یابد، تصور دشمن این بود که فرصت اعتراضات مردم به طرح فوق، بهترین زمان ممکن است که می‌تواند نقطه ی آغازباشد، اعتراضاتی که دومینو وار می‌تواند در ماه های آینده و در انتخابات پیش رو، کشور را دچار التهاب کند.

وی تصریح کرد: لکن مکر الهی و درایت داهیانه و حضور بهنگام، شجاعانه، صادقانه و بصیرانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی، مانند سدّی محکم، جلوی تحقق رویاهای آشفته دشمن را گرفت و در کمتر زمانی تبدیل به کابوسی برای آنان ساخت،  که نمونه روشن آن تظاهرات خودجوش مردمی در سراسر کشور است که این روزها جریان دارد.

وی اظهار کرد: تفکر بسیجی و بسیج در جهان معاصر مرهون امام خمینی(ره) است و حضرت امام، در واقع پدر و معلم این تفکر و تشکل در عصر جدید است.

امام جمعه پلدشت ضمن تبریک هفته بسیج افزود: اخلاص در عمل‌، خدامحوری و ارتباط با خدا، حاضر در تمامی میدانهای سخت‌، همراهی مجاهدت با ایمان و عمل و بصیرت، حفظ اندیشه ارزشی شهادت طلبی، تلاش عاشقانه و مومنانه‌ و حضور با اراده و همت بلند و پیشرو بودن در میدان‌های سخت از شاخصه های بسیج است.

به گفته وی در راستای لبیک به فرمان رهبری تجمع مردمی فردا راس ساعت ۱۱ صبح در میدان امام حسین(ع) پلدشت برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=273130

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه