Friday, 26 April , 2024
11

اندیشه سیاسی امام خمینی (ره) تمام اندیشه های گذشته را زیر سوال برد/ سند ۲۰۳۰ مطلقا جایز نیست، به هیچ عنوان آن را قبول نمی کنیم

  • کد خبر : 261581
  • 12 خرداد 1396 - 15:41
اندیشه سیاسی امام خمینی (ره) تمام اندیشه های گذشته را زیر سوال برد/ سند ۲۰۳۰ مطلقا جایز نیست، به هیچ عنوان آن را قبول نمی کنیم

امام جمعه پلدشت گفت: سند ۲۰۳۰ مطلقا جایز نیست، به هیچ عنوان این سند را قبول نمی کنیم و مردم ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری اجازه نمی دهند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در نماز جمعه پلدشت با اشاره به اینکه تقوا راهی است که سرنوشت انسان را رقم می زند، گفت: رعایت تقوا، حد و حدود الهی بر همه توصیه می شود، تقوا تنها راه نجات بشریت است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه رمضان ماه دعا و استغفار از گناه است، تصریح کرد: حضرت علی (ع) فرموده اند، ای کسانی که روزه گرفتید در کارهای خود توجه کنید و بدانید که در ماه میهمان پرودگار هستید و توجه کنید در شب و روز که چگونه رفتار کنید تا اعضا، جوارح و اعمالتان مطیع پرودگار باشد.

 

امام جمعه پلدشت افزود: باید لحظه به لحظه این ماه را به دعا و استغفار از گناهان بپردازیم، مبادا از این ماه میهمانی خداوند غافل شویم و این ایام در غفلت سپری شود.

 

به گفته وی شب های قدر بسیار مهم است و در این ایام سرنوشت انسان ها رقم می خورد.

 

حجت الاسلام و المسلمین طالبی با اشاره به ۱۴ خرداد سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: شخصیت سیاسی و اندیشه امام بی نظیر بود، اندیشه سیاسی امام خمینی (ره) تمام اندیشه های گذشته را زیر سوال برد.

 

وی ضمن تاکید به عدالت اجتماعی تصریح کرد: امام عدالت اجتماعی را به شکل صحیح در جامعه بیان کرد.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: دین و سیاست ما طبق اندیشه ای ناب امام خمینی (ره) همراه هم هستند، امام ثابت کرد که تنها سیاست مدار نیست بلکه اهل عمل بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین طالبی کمک به مظلومان را از اندیشه های ناب امام خمینی (ره) عنوان کرده و گفت: دفاع از مظلومان جهان بسیار مهم است.

 

وی با اشاره به دوستی برخی ها با آمریکا و باور کردن خنده های دشمنان تصریح کرد: دوستی و باور کردن خنده آمریکا اشتباه است و این عمل با اندیشه های امام خمینی(ره) مغایر است.

 

امام جمعه پلدشت افزود: امروزه بیش از پیش به اندیشه های امام خمینی(ره) نیازمندیم و باید وحدت خود را حفظ کرده و مانع دوقطبی شدن شویم.

 

به گفته وی یکی از نقشه های دشمنان ایجاد اختلاف و دوقطبی کردن جامعه است.

 

حجت الاسلام و المسلمین طالبی ضمن محکوم کردن سند ۲۰۳۰ گفت: عده ای سند ۲۰۳۰ را امضا کرده اند که از طرف اجانب تحویل داده شده است و از اسلحه دشمن خطرناکتر است.

 

وی تصریح کرد: سند ۲۰۳۰ مطلقا جایز نیست، به هیچ عنوان این سند را قبول نمی کنیم و مردم ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری اجازه نمی دهند.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به ولایت مداری افزود: باید با حضور خود در صحنه ها و مجالس، ولایتمداری خود را نشان بدهیم.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به روز محیط زیست گفت: محیط زیست متعلق به همه ما است و حفظ آن بر همه واجب است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=261581

نوشته های مشابه

07اردیبهشت
باید از تحریم ها فرصت ایجاد کنیم
05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه