Thursday, 18 April , 2024
10
امام جمعه پلدشت:

امید؛ راز و رمز شکست‌ناپذیری جبهه حسینی(ع)

  • کد خبر : 278708
  • 19 شهریور 1400 - 14:29
امید؛ راز و رمز شکست‌ناپذیری جبهه حسینی(ع)
امام جمعه پلدشت گفت: تحول یکی از عمده‌ترین ریشه‌هایش، امید است، امید موتور محرکه و قطب‌نما است.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به مذاکره در خصوص برجام گفت: قرار دولت سیزدهم بر تعامل با همه جهان و تداوم مذاکره با طرف‌هایی که داخل برجام هستند، آمریکا اگر می‌خواهد؛ باید به‌برجام بازگردد و به‌خواست ایران تمکین کند وگرنه مذاکره معنایی ندارد.

 

وی تصریح کرد: مذاکرات به‌سبک قبلی اساسا پذیرفته شده نیست، باید الگوی جدیدی طراحی و اجرا گردد؛ ایران به‌مذاکرات باز می‌گردد اما با “تعیین دستور جدید” و “با محوریت طرح راهبردی مجلس” با نظارت ” شورای عالی امنیت ملی”.

 

وی با اشاره به اینکه امید؛ راز و رمز شکست‌ناپذیری جبهه حسینی(ع) اظهار کرد: تحول یکی از عمده‌ترین ریشه‌هایش، امید است، امید موتور محرکه و قطب‌نما است.

 

امام جمعه پلدشت افزود: خیلی مهم است که وقتی انسان آیات آینده را می‌خواند، صاحب نیت شود که در آینده سهیم گردد و این درس بزرگ حضرت زینب در حماسه شام است.

 

طالبی با اشاره به چالش‌های نظام اسلامی در دوران امام حسن(ع) گفت: با رحلت پیامبر(ص) و شروع دوران امام علی(ع)، شک در حقانیت رهبر الهی و آرمان‌ها و برنامه‌های وی توسط جریان سقیفه به‌وجود آمد و در دوران امامت امام حسن(ع) دگرگونی کمّی و کیفی یافت. یعنی از نظر کمّی رفته‌رفته در میان مردم شدت یافت و دامنه‌اش گسترده‌تر شد؛ و از نظر کیفی، از جنبه سلبی به‌ایجابی تغییر کرد یعنی این شک در زمان امیرالمؤمنین(ع)، در سطحی سلبی مثل سُستی و کُندی در به جهاد رفتن و تعلل در اجرای فرامین نظامی حضرت بازتاب داشت.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به انتخابات عراق افزود: انتخابات عراق در دهم اکتبر (۱۸مهر) برگزار خواهد شد، در این میان آنچه مهم است سربرآوردن نسلى بیدار از جوانان و مردم عراق است که به‌برکت خون و شهادت انسان‌ساز و تاریخ‌ساز حاج قاسم و ابومهدى المهندس، به‌بیدارى مبارکى دست یافته‌اند که امید پیروزى گفتمان ناب مقاومت در عراق را دوچندان مى‌کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=278708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه