Wednesday, 24 April , 2024
10
امام جمعه پلدشت:

امید؛ راز و رمز شکست‌ناپذیری جبهه حسینی(ع)

  • کد خبر : 278708
  • 19 شهریور 1400 - 14:29
امید؛ راز و رمز شکست‌ناپذیری جبهه حسینی(ع)
امام جمعه پلدشت گفت: تحول یکی از عمده‌ترین ریشه‌هایش، امید است، امید موتور محرکه و قطب‌نما است.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به مذاکره در خصوص برجام گفت: قرار دولت سیزدهم بر تعامل با همه جهان و تداوم مذاکره با طرف‌هایی که داخل برجام هستند، آمریکا اگر می‌خواهد؛ باید به‌برجام بازگردد و به‌خواست ایران تمکین کند وگرنه مذاکره معنایی ندارد.

 

وی تصریح کرد: مذاکرات به‌سبک قبلی اساسا پذیرفته شده نیست، باید الگوی جدیدی طراحی و اجرا گردد؛ ایران به‌مذاکرات باز می‌گردد اما با “تعیین دستور جدید” و “با محوریت طرح راهبردی مجلس” با نظارت ” شورای عالی امنیت ملی”.

 

وی با اشاره به اینکه امید؛ راز و رمز شکست‌ناپذیری جبهه حسینی(ع) اظهار کرد: تحول یکی از عمده‌ترین ریشه‌هایش، امید است، امید موتور محرکه و قطب‌نما است.

 

امام جمعه پلدشت افزود: خیلی مهم است که وقتی انسان آیات آینده را می‌خواند، صاحب نیت شود که در آینده سهیم گردد و این درس بزرگ حضرت زینب در حماسه شام است.

 

طالبی با اشاره به چالش‌های نظام اسلامی در دوران امام حسن(ع) گفت: با رحلت پیامبر(ص) و شروع دوران امام علی(ع)، شک در حقانیت رهبر الهی و آرمان‌ها و برنامه‌های وی توسط جریان سقیفه به‌وجود آمد و در دوران امامت امام حسن(ع) دگرگونی کمّی و کیفی یافت. یعنی از نظر کمّی رفته‌رفته در میان مردم شدت یافت و دامنه‌اش گسترده‌تر شد؛ و از نظر کیفی، از جنبه سلبی به‌ایجابی تغییر کرد یعنی این شک در زمان امیرالمؤمنین(ع)، در سطحی سلبی مثل سُستی و کُندی در به جهاد رفتن و تعلل در اجرای فرامین نظامی حضرت بازتاب داشت.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به انتخابات عراق افزود: انتخابات عراق در دهم اکتبر (۱۸مهر) برگزار خواهد شد، در این میان آنچه مهم است سربرآوردن نسلى بیدار از جوانان و مردم عراق است که به‌برکت خون و شهادت انسان‌ساز و تاریخ‌ساز حاج قاسم و ابومهدى المهندس، به‌بیدارى مبارکى دست یافته‌اند که امید پیروزى گفتمان ناب مقاومت در عراق را دوچندان مى‌کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=278708

نوشته های مشابه

05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه