Friday, 19 April , 2024
6

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت: جامعۀ زنده و پویا به تحوّل احتیاج دارد/ فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی: نقطه امید رهبری بیش از هرجایی بر جوانان است

  • کد خبر : 279204
  • 21 مهر 1400 - 18:07
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت: جامعۀ زنده و پویا به تحوّل احتیاج دارد/ فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی: نقطه امید رهبری بیش از هرجایی بر جوانان است
همایش جهاد تبینی عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع بصیرت پلدشت برگزار شد.

به گزارش آراز سسی، همایش جهاد تبینی عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع بصیرت پلدشت برگزار شد.

 

جامعۀ زنده و پویا به تحوّل احتیاج دارد

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: هر جامعۀ زنده و پویایی به تحوّل احتیاج دارد؛ ما امروز به تحوّل احتیاج داریم، در بخشهای مختلف.

 

وی تصریح کرد: همۀ ما ایجاد تغییر، بلکه بالاتر از آن «ایجاد تحول» را دوست داریم، اما ترس‌ها و نگرانی‌هایی موجب می‌شود که محافظه‌کار بشویم؛ وقتی محافظه‌کار شدیم، از خودمان بدمان می‌آید، از زندگی‌مان زیاد لذت نخواهیم برد، و آن‌وقت چاره‌ای نیست جز اینکه به فرسوده‌شدن، خراب‌ترشدن و مرداب‌شدن در مسیر زندگی تن بدهیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: برای اینکه دچار تحجّر و تصلّب نشویم، دچار تغییرناپذیری و تحول‌گریزی و تحول‌ستیزی نشویم باید همیشه آمادۀ تغییر باشیم، «مگر من چه اشکالی دارم که باید تغییر کنم؟» این جمله همین اول بدبختی انسان است! نگویید من چه اشکالی دارم، بگویید من همه‌ نوع عیب و مشکلی دارم. خدایا! با این حادثه کدام ایرادهای من را می‌خواستی نشان بدهی؟

 

نقطه امید رهبری بیش از هرجایی بر جوانان است

 

سید محمود صفری در خصوص گام دوم انقلاب گفت: جوانان نقش بسیار مهمی در گام دوم انقلاب دارند و بارها در بیانیه گام دوم به آن اشاره شده است.

 

وی با اشاره به ویژگی های جوانان تصریح کرد: جوان فردی شجاع، دل پاک بوده و در قید و بند دنیا نیست در واقع فراهم شده کارهای بزرگ را انجام دهد.

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی افزود: نقطه امید رهبری بیش از هرجایی بر جوانان مومن، متعهد و حزب الهی است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=279204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه