Saturday, 27 April , 2024
2
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت؛

۳۱ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد در پلدشت اهدا شد

  • کد خبر : 289128
  • 28 اسفند 1402 - 9:33
۳۱ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد در پلدشت اهدا شد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت گفت: صبح امروز ۳۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت اهدا شد.

نصرالله احمدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: صبح امروز ۳۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت اهدا شد.

وی تصریح کرد: این جهیزیه‌های اهدایی در پنج قلم شامل یخچال، لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق‌گاز بود که برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت تدارک و به آنها اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت با بیان اینکه ارزش هر کدام از این جهیزیه‌ها ۴۰۰ میلیون ریال است، افزود: در مجموع برای تهیه این جهیزیه‌ها ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

احمدنژاد بیان کرد: هدف از اهدای جهیزیه ترویج زندگی آسان است، نوعروسان و دامادها با برپایی یک زندگی آسان به‌دوراز تجملات می‌توانند خوشبختی را برای یکدیگر به ارمغان آورند چرا که با نوع تفکر صحیح و آسان، بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پلدشت با بیان اینکه در کمیته امداد به بحث ازدواج آسان و توانمندسازی مددجویان می‌پردازیم، تصریح کرد: امیدوارم همگی با هم کمک کنیم تا هیچ مددجویی در این شهرستان بدون امکانات و جهیزیه نماند و این فعالیت در راستای توانمندسازی خانواده‌های کمیته امداد ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: علاوه بر اهدای جهیزیه و کمک‌هزینه‌های ازدواج، ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از ازدواج و دوره‌های آموزشی باهدف تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی، تربیت فرزند و آیین همسرداری برای نوعروسان و زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت با اشاره به تدارک بسته‌های معیشتی برای مددجویان، افزود: علاوه بر اهدای جهیزیه، در مناسبت‌های خاص نیز اقلام و بسته‌هایی برای مددجویان تحت پوشش تدارک‌دیده‌شده و بین خانواده‌های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت توزیع می‌شود.

وی ضمن تقدیر از ستاد خیرین و کمک‌های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار پلدشت همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته‌اند و امیدواریم همیشه یارویاور ما باشند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=289128

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه