Tuesday, 30 April , 2024
8
امام‌جمعه پلدشت:

۲۲ بهمن روز پیروزی اراده ملت ایران است

  • کد خبر : 288544
  • 21 بهمن 1402 - 11:11
۲۲ بهمن روز پیروزی اراده ملت ایران است
امام‌جمعه پلدشت گفت: روز ۲۲ بهمن روز پیروزی اراده ملت ایران بر اراده دنیای استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» ضمن تبریک دهه فجر و ۲۲ بهمن گفت: فعال نگه‌داشتن حافظه تاریخی جامعه، یکی از مهم‌ترین فلسفه‌های یادکرد ایام‌الله است و در منطق قرآن، یوم‌الله، روز آزادی انسان‌ها از طاغوت و جاهلیت است و راهپیمایی ۲۲ بهمن این حافظه تاریخی را فعال نگه می‌دارد.

وی تصریح کرد: حضور در صحنه‌ای از جنس عمل صالح، حضور مردم شکرانه نعمت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، ادای شکر و قدر دانستن نعمت عظیم انقلاب اسلامی و یادواره ایام‌الله است.

وی اظهار کرد: امروز صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن و صحنه انتخابات، مصداق گردهمایی مسلمین نه‌تنها یک مانور سیاسی بلکه به‌عنوان یک حرکت معنوی الهی است که برای تقویت اسلام، شکرگزاری به درگاه خدا برای پیروزی در برابر دشمنان و اجابت دعوت الهی است.

امام‌جمعه پلدشت افزود: دشمن بداند پای دین و اعتقاد خود ایستاده‌ایم و هر کس در این مسیر قرار گیرد، یاری دین خدا کرده و هرکس نیامد، برای نصرت دین خدا قدمی برنداشته است.

طالبی گفت: برخی که در راهپیمایی و انتخابات حاضر نمی‌شوند، گمان نکنند که به ضرر نظام و انقلاب حرکت کرده‌اند؛ بلکه اینها خود در خسران هستند؛ زیرا خلاف مسیر الهی حرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ملت ما توانست رژیم تا بن دندان مسلح سابق را که مورد حمایت آمریکا و انگلیس بود، ساقط کند. در این جنگ اراده‌ها، اراده ملت ایران پیروز شد.

وی اظهار کرد: روز ۲۲ بهمن روز پیروزی اراده ملت ایران بر اراده دنیای استکبار جهانی است.

امام‌جمعه پلدشت افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، این موضوع از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان انقلاب اسلامی و از سوی دیگر موجب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی می‌شود.

طالبی گفت: شهروندان پلدشتی هم‌زمان با سراسر کشور فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن رأس ساعت ۱۰ صبح از روبروی مسجد جامع شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288544

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه