Thursday, 25 April , 2024
9
یادداشت؛

بانوان ایرانی الگوی جدیدی برای جامعه زنان

  • کد خبر : 280422
  • 18 اسفند 1400 - 10:32
بانوان ایرانی الگوی جدیدی برای جامعه زنان
بانوان ایرانی با الگو قرار دادن سیره و روش ائمه اطهار الگویی جدیدی را در جهان بوجود آوردند و معادلات شرق و غرب در خصوص بانوان را بر هم زدند تا ثابت کنند بانوان ایرانی الگویی جدیدی برای جامعه زنان هستند.

به گزارش آراز سسی ، نگاه غرب به زن نگاه ابزاری بوده و همیشه در تلاش است جایگاه و شانیت این قشر را تنزل دهد و به اهداف خود برسد و این روند در ایران قبل از انقلاب نیز در حال پیاده شدن بود.

اما با بروز و ظهور انقلاب اسلامی تمامی معادلات نیز بر هم خورد و نگاه به زن از نگاه ابزار گونه در این خطه از کره خاکی حذف شد.

جمهوری اسلامی ایران به دنیا ثابت کرد که حقوق برابر زن و مرد در جامعه از ملزومات پیشرفت در آن جامعه به شمار می‌رود وباید مورد توجه قرار گیرد.

در این راستا فعالیت بانوان هر روز بیشتر شد تا به دنیا نشان دهند که بانوان ایرانی با الگو قرار دادن سیره نبوی الگویی جدید در جهان هستند.

حال غربی ها نیز با دیدن این مسائل به این جریان پی برد که برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران، باید بنیان خانواده را سست کند.

بانوان بنیان خانواده و عاملی برای اتحاد و عفت هستند و غربی ها اکنون قصد کردند با ایجاد هجه علیه بانوان ایرانی، هم به کشور ضربه بزنند و هم الگوی سوم جهان را حذف کنند.

غربی ها از این مساله غافل هستند که زنان با تأسی از الگوی کامل زن الهی «فاطمه زهرا(س)»، در جهت تبیین الگوی سوم زن مسلمان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

بانوان جهوری اسلامی ایران، هم دین خود را و هم ظرافت ها و رقّت ها و لطافت های خود را حفظ کرده و هم در میدان معنویت، ایثار و تقرّب به خدا و میدان علم و پژوهش و عمل، تلاش می‌کنند.

بانوان انقلابی، حضوری آگاهانه و دلسوزانه برای شکل گیری امتی الهی و پرفروغ در این عرصه مهم دارند و از این مساله نیز غافل نخواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=280422

نوشته های مشابه

05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه