Saturday, 20 April , 2024
18
در راستای تنظیم بازار؛

۱۱۰۰ تُن میوه شب عید در سردخانه‌های آذربایجان‌غربی ذخیره سازی شده است

  • کد خبر : 280419
  • 18 اسفند 1400 - 10:27
۱۱۰۰ تُن میوه شب عید در سردخانه‌های آذربایجان‌غربی ذخیره سازی شده است
مدیر تعاون روستایی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان بیش از هزار و ۱۰۰ تن سیب و پرتقال جهت تامین میوه شب عید تدارک و در سردخانه های منتخب ذخیره سازی شده است.

میرجمال ساداتی در گفت و گو با آراز سسی بیان کرد: با این آمار بیش از هزار تن پرتقال از شهرهای شمالی کشور و ۱۰۰ تن سیب درختی استان زیر نظر کارشناسان سازمان و با رعایت استانداردهای موجود خریداری و در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان میوه مورد نیاز شب عید استان به حد کافی تامین شده و هیچ گونه کمبودی در تامین سیب و پرتقال مصرفی  شب عید استان وجود ندارد.

مدیر تعاون روستایی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده با شهرداری ها، اتاق اصناف و سایر دستگاه های ذیربط این میوه ها در مرکز عرضه منتخب مناطق شهری و روستایی و با نظارت قرارگاه امنیت غذایی در روزهای پایانی سال به صورت گسترده عرضه می شود.

ساداتی افزود: قیمت نهایی این اقلام بعد از تصویب در شورای راهبردی ستاد تنظیم بازار استان اعلام و در جایگاه های عرضه توزیع می شود.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود  این اقلام تا ۱۵ فروردین در سراسر استان و ۱۵ الی ۲۰ درصد زیر قیمت بازار به دست مصرف کنندگان برسد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=280419

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه