Saturday, 27 April , 2024
6
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی:

۱۰۵ کیلوگرم شیشه در ماکو کشف شد

  • کد خبر : 288412
  • 15 بهمن 1402 - 12:00
۱۰۵ کیلوگرم شیشه در ماکو کشف شد
فرمانده انتظامی استان از انهدام باند بزرگ مواد مخدر با کشف ۱۰۵ کیلوگرم شیشه با عملیات مشترک اطلاعاتی پلیس و سپاه شهرستان ماکو، خبر داد.

سردار رحیم جهان‌بخش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آراز سسی»، اظهار داشت: پیرو خبر واصله مردمی در خصوص حمل و جابه‌جایی مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر توسط باند حرفه‌ای و قصد ورود آن به استان، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مأموران انتظامی و سپاه شهرستان ماکو قرار گرفت.

وی افزود: ضمن هماهنگی‌های قضائی، مأموران به محل‌های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، سرانجام یک دستگاه تریلی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: طی بازرسی صورت‌گرفته از تریلی توقیف شده، ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و دراین‌خصوص سه نفر متهم دستگیر و سه دستگاه خودرو (تریلی، پراید و پژو پارس) توقیف که برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

جهان‌بخش با تأکید بر تداوم طرح‌های مقابله‌ای پلیس با قاچاقچیان، مواد فروشان و معتادان متجاهر؛ از همراهی مردم فهیم استان که طی تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ در خصوص شناسایی مخلان نظم و امنیت پلیس را یاری می‌دهند، تقدیر و تشکر کرد.

وی با تقدیر از همکاری‌های خوب و به‌موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

جهان‌بخش تاکید کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره‌تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادها و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش مهم فراجا در مبارزه با مواد افیونی، خاطرنشان کرد: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و بدون شک اقدامات شبانه‌روزی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بی‌بدیلی در ارتقای امنیت اجتماعی دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288412

نوشته های مشابه

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه