Friday, 19 April , 2024
11

یک هزار بسته معیشتی در پلدشت توزیع شد+ تصاویر

  • کد خبر : 275196
  • 12 مرداد 1399 - 15:46
یک هزار بسته معیشتی در پلدشت توزیع شد+ تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت از توزیع یک هزار بسته کمک های نقدی و غیر نقدی در شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به اجرای دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان پلدشت گفت: در راستای تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مرحله دوم از رزمایش #کمک_مومنانه در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

 

وی با اشاره به اینکه دومین مرحله نهضت کمک مومنانه در سه مقطع زمانی آغاز می شود، تصریح کرد: مقطع اول از امروز تا عید سعید غدیر خم که در سراسر رده های مختلف بسیج شهرستان کمک های مردمی را جمع آوری، سازماندهی و بسته بندی می کنند، آغاز می شود.

 

وی اظهار کرد: بر اساس هماهنگی که با نهادهای حمایتی به عمل آمده و شناسایی دقیقی که در مرحله اول نهضت کمک مومنانه صورت گرفته فهرست دقیقی از نیازمندان تهیه شده که با رعایت شخصیت و احترامات کریمانه این کمک ها به دست مردم عزیز و نیازمند خواهد رسید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: مقطع دوم کمک ها در دهه اول محرم انجام خواهد شد و مقطع سوم این کمک ها در دهه سوم صفر از اربعین حسینی تا پایان ماه صفر انجام می شود.

 

سرهنگ پاسدار یوسفی گفت: در مقطع اول مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه یک هزار بسته نقدی، غیر نقدی، بهداشتی و لوازم التحریر به ارزش ۵۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سید الشهداء و فرماندهی سپاه شهداء تامین شده است که در بین خانواده های نیازمندی که به دلیل شیوع این بیماری، آسیب مالی دیده یا مشاغل خود را از دست داده اند توزیع می شود.

 

وی اظهار کرد: کمک های نقدی و غیرنقدی برای خانوارهای شناسایی شده امروز ارسال و ظرف ۲۴ ساعت تحویل داده می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به آغاز مقطع اول مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه، افزود: از کلیه خیرین، ادارات، سازمان ها و ارگان هایی که تمایل به شرکت در این امر خیرخواهانه دارند دعوت به عمل می آید.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=275196

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه