Wednesday, 1 May , 2024
12

یک میلیون نخ سیگار قاچاق خارجی در ماکو کشف شد

  • کد خبر : 264001
  • 13 مهر 1396 - 9:30
یک میلیون نخ سیگار قاچاق خارجی در ماکو کشف شد

فرمانده هنگ مرزی ماکو گفت: امسال بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار پاکت سیگار و ۴هزار و ۶۲۹ عدد مواد آرایشی قاچاق در شهرستان ماکو کشف و امحاء شده است.

به گزارش آراز سسی، شیرزاد حاجی‌زاده در جمع اصحاب رسانه، با تبریک هفته ناجا، تصریح کرد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با خانواده‌ شهدا، تجلیل از بازنشستگان نیروی انتظامی و برگزاری بازی‌های بومی و محلی از اهم برنامه‌های هفته ناجا هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه امنیت حق مردم است گفت: امنیت موجود در ۲۴۰ کیلومتر مرز مشترک منطقه آزاد ماکو و ترکیه مرهون زحمات مرزبانانی بوده که به صورت شبانه‌روزی در نقاط صفر مرزی از حریم کشور حفاظت و حراست می‌کنند.

 

فرمانده هنگ مرزی ماکو اظهار داشت: از ابتدای امسال ۹هزار و ۷۸۶نفر متجاوز که قصد خروج و ورود غیر قانونی از مرزهای کشور را داشتند توسط هنگ مرزی ماکو دستگیر شدند.

 

وی گفت: از سوی دیگر امسال بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار پاکت سیگار و ۴هزار و ۶۲۹ عدد مواد آرایشی قاچاق کشف و امحا شده است.

 

حاجی‌زاده از دستگیری بیش از ۴۰۰ نفر قاچاقچی و توقیف بیش از ۲۰۰ دستگاه خودروی حامل بار قاچاق در طی سال جاری خبر داد و افزود: بی‌شک اگر محموله‌های کشف شده وارد بازار می‌شد، ضربات شدیدی بر اقتصاد کشور وارد می‌کرد.

 

انتهای پیام/طاها

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=264001

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه