Thursday, 28 March , 2024
12
امام جمعه پلدشت:

یک صدایی در برابر دشمن بسیار مهم است/ عدم تنظیم در بازار تنظیم کالا، علت تشدید گرانی و کمبود کالا است

  • کد خبر : 277076
  • 08 اسفند 1399 - 14:12
یک صدایی در برابر دشمن بسیار مهم است/ عدم تنظیم در بازار تنظیم کالا، علت تشدید گرانی و کمبود کالا است
امام جمعه پلدشت گفت: مجلس و دولت در موضوع برجام باید پای اجرا و نظارت قانون اقدام راهبردی بر محور رهنمودهای قاطع و روشن رهبر انقلاب اسلامی یکصدا و هماهنگ بایستند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت انفاق گفت: انفاق یعنی بخشش از چیزی که انسان در اختیار دارد و می‌تواند به دیگران بدهد؛ این چیز می‌تواند علم باشد، یا مال و ثروت و یا حتی انفاق محبت و همدلی و همدردی با دیگران، خداوند در کنار نماز به انفاق توجه می‌دهد تا ارزش و اهمیت آن را تبیین کند.

 

وی با اشاره به حدیث رسول خدا(صلى الله علیه وآله) که مى فرمایند :من اعطى درهماً فی سبیل الله کتب الله له سبعمائه حسنه(۱) کسى که یک درهم در راه خدا بدهد، خداوند هفتصد حسنه در نامه اعمال او مى نویسد؛ تصریح کرد: برای هیچ یک از اعمال خیر چنین پاداش عظیمى در نظر گرفته نشده است و این نشانه اهمّیّت فوق العاده انفاق است؛ این کمترین پاداشى است که به انفاق کنندگان داده مى شود و گرنه به مقتضاى «والله یضاعف لمن یشاء» بعضى دو یا چند برابر این پاداش مى برند.

 

وی با تاکید بر یک صدا بودن در برابر دشمنان اظهار کرد: قانون اقدام راهبردی مجلس یک قانون هوشمندانه بود که بهنگام به تصویب رسید. نتیجه اجرای این قانون این است که با توقف اجرای پروتکل الحاقی، آمریکا و اروپا بر سر یک دوراهی قرار گرفته‌اند که هر کدام را انتخاب کنند برای ما «بُرد قطعی» و برای حریف «باخت حتمی» خواهد بود. اگر تحریم‌ها را لغو کنند، شکست سنگینی به حریف تحمیل کرده‌ایم و اگر لغو نکنند، امتیازاتی را که تقدیم‌شان کرده بودیم، پس می‌گیریم.

 

امام جمعه پلدشت افزود: مجلس و دولت در موضوع برجام باید پای اجرا و نظارت قانون اقدام راهبردی بر محور رهنمودهای قاطع و روشن رهبر انقلاب اسلامی یکصدا و هماهنگ بایستند. از یک سو نباید هیچ علامت انفعالی به خارج ارسال شود و از دیگر سو پختگی و عقلانیت انقلابی باید بر سخنان و رفتارها حکمفرما باشد؛ عمل ما به تعهداتمان بر اساس مبانی قرآنی و دینی است اما اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد، بر اساس همان آموزه‌های قرآنی، ما نیز توافقنامه‌ها را به دور خواهیم انداخت.

 

طالبی با تاکید بر اینکه عدم تنظیم در بازار تنظیم کالا؛علت تشدید گرانی و کمبود کالا است، گفت: اکنون توقع و انتظار همگانی از دستگاه‌های ذیربط این است که در شرایط کرونایی موجود که بازارچه‌های فروش بهاره و نمایشگاه‌های بهاره تعطیل گردیده است، برای دسترسی آسان‌تر و خرید ارزان‌تر کالاهای مورد نیاز در این روزهای پایان سال تدابیر بهتری را بیندیشند و عمل و اقدام کنند.

 

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: اصل مطلب در مسأله‌ى انتخابات، ایجاد حماسه‌ى سیاسى است، حضور حماسى مردم در پاى صندوق‌ها است؛ هر رأیى که شما به یکى از این نامزدهاى محترم بدهید، رأى به جمهورى اسلامى داده‌اید.

 

وی با تاکید بر آزادسازی «مارب»و  ثمرات آن در آینده منطقه‌ اظهار کرد: نکته درس آموز این‌که آمریکا علیرغم هزینه‌های هنگفت و خسارات جبران ناپذیر مالی و حیثیتی در یمن، مجبور به خارج کردن انصارالله از فهرست گروه‌های تروریستی شد؛ این همان گروهی است که قرار بود شش سال پیش با حمایت آمریکا و ناتوی عربی ظرف دو هفته نابود شود! حال چه شده است که آمریکا تن به چنین کاری داده است؟ آیا علتی غیر از گفتمان مقاومت را برای این ذلت عربستان و آمریکا می‌توان یافت؟ با مقاومت و هوشمندی و عقلانیت انقلابی است که همواره برگ‌های برنده در دستان ما خواهد بود. درس بزرگ انصارالله یمن به اقتدا از ایران انقلابی همین است.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به روند صعودی ویروس کرونا طی روز های گذشته افزود: مردم باید تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا مانع موج چهارم شویم.

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=277076

نوشته های مشابه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

08فروردین
رشد ۹۰ درصدی ترانزیت کالا از گمرک پلدشت
07فروردین
رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه