Thursday, 18 April , 2024
15
سردار اوصانلو

گروهک‌ها باید از منطقه اخراج شوند

  • کد خبر : 278699
  • 16 شهریور 1400 - 18:40
گروهک‌ها باید از منطقه اخراج شوند
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: ما هم بصورت حضوری و هم بصورت مکتوب بارها اعلام کردیم، در رسانه‌ها بارها اعلام کردیم که جلوی این کار بایستی گرفته شود و این گروه‌ها باید از منطقه اخراج شوند.

به گزارش آراز سسی، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو در گفت و گو با اروم نیوز، گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال ناامن کردن منطقه هستند تا مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

وی افزود: اقلیم کردستان عراق باید بداند گروهک‌ها را نباید در دامن خودش پرورش دهد، متاسفانه ما بارها به مسوولان این اقلیم اعلام کردیم که این گروهک‌ها را پرورش ندهید، این گروه ها باید اخراج شوند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: ما بارها اعلام کردیم که جلوی این کار بایستی گرفته شود و این گروه‌ها باید از منطقه اخراج شوند.

سردار اوصانلو تاکید کرد: ما خودمان این حق را برای خودمان قائل هستیم، وقتی آن‌ها کاری را انجام دهند مقابله خواهیم کرد.

وی با اشاره به دستگیری تعدادی از ضدانقلاب که در ترور یکی از هموطنان نقش داشتند، افزود: به طور حتم با این گروهک‌ها برخورد می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: توصیه می‌کنیم مردم از اطراف مقرهای ضدانقلاب دوری کرده و سعی کنند قبل از اینکه دست قدرتمند جمهوری اسلامی از آستینشان بیرون بیاید، این گروهک ها را از منطقه دور کنند.

وی بیان کرد: من باز هم از جوانان عزیز و خانواده‌های آنان خواهش می‌کنم که مراقب باشند و به دامن ضدنقلاب نروند، تمام صحبت‌های این گروهک ها دروغ محض است و فریب آنان را نخورند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=278699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه