Tuesday, 23 April , 2024
14

لزوم حمایت همه‌جانبه از خانواده زندانیان در پلدشت/ بازرسان انجمن حمایت از زندانیان پلدشت انتخاب شد

  • کد خبر : 261563
  • 10 خرداد 1396 - 14:12
لزوم حمایت همه‌جانبه از خانواده زندانیان در پلدشت/ بازرسان انجمن حمایت از زندانیان پلدشت انتخاب شد

مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان پلدشت ظهر امروز با حضور مسئولان و خیرین پلدشت در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش آراز سسی، مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان پلدشت ظهر امروز با حضور مسئولان و خیرین پلدشت در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی با اشاره به انفاق و کمک به هم نوعان گفت: انفاق یکی از مهمترین مسائل است و در بسیاری از آیات قرآنی به آن اشاره شده است.

 

وی تصریح کرد: اگر کسی موجب آسایش و رفاه همنوعان خود شود و گره از مشکلاتش بگشاید یکی از با ارزشتری امورات را انجام داده است.

 

امام جمعه پلدشت افزود: حمایت از خانواده زندانی ها نباید تنها در قالب کمک های مالی باشد بلکه باید مراقبت های ویژه صورت گیرد تا گرفتار آسیب های اجتماعی و فرهنگی نشوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین ابرهیم خلیل عباس نژاد گفت: سال گذشته از محل درآمدهای انجمن و مشارکت های مردم خیر شهرستان مبلغ ۳۹۷ میلیون و ۷۵۵ هزار ریال جمع آوری شد.

 

رییس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان پلدشت با اشاره به هزینه کردهای سال گذشته این انجمن تصریح کرد: مبلغ ۳۱۸ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال در بخش هایی همچون تهیه و توزیع سبد کالا در بین خانواده زندانیان شهرستان به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال، کمک هزینه تحصیلی ۱۴ دانش آموز تحت پوشش این انجمن( ثبت نام،تهیه البسه و لوازم التحریر)، کمک به فرزندان زندانیان، پرداخت هزینه به خود زندانیان و پرداخت هزینه های درمانی هزینه شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب پلدشت افزود: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان در سال ۱۳۹۲ شروع بکار کرده و در حال حاضر ۱۷ خانواده را تحت پوشش خود دارد.

 

صادق حبیب زاده معاون فرماندار پلدشت گفت: طبق اصل شخصی بودن جرایم و مجازات، فقط مجرم مورد تعقیب و استنطاق قرار می گیرد ولی در عمل و بصورت غیر مستقیم خانواده مجرم از بابت مسائل معیشتی گرفتار مشکل می شود.

 

در پایان با رای گیری بین اعضای حاضر بهمن آقاپور و ابراهیم حاجی زاده به عنوان بازرسان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان انتخاب شدند.

 

مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان پلدشت

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=261563

نوشته های مشابه

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

31فروردین
انتقام سخت در راه است
امام‌جمعه پلدشت:

انتقام سخت در راه است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه