Saturday, 20 April , 2024
14

کشف بیش از یک میلیون سیگار قاچاق در ماکو

  • کد خبر : 264097
  • 25 مهر 1396 - 13:59
کشف بیش از یک میلیون سیگار قاچاق در ماکو

فرمانده هنگ مرزی ماکو گفت: مرزداران با کشف و بررسی های بعمل آمده از محل دپوی قاچاقچیان یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق را کشف نمایند.

سرهنگ شیرزاد حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به کشف انبار مواد دخانی قاچاق گفت: مرزداران با اشرافیت اطاعاتی مبنی بر دپوی مقادیر زیادی مواد دخانی توسط قاچاقچیان منطقه و انتقال آن به آنسوی مرزها در این راستا طرح تشدید انسداد نوار مرز در دستور کار ماموران مرزبانی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: ماموران مرزبانی با اجرای گشت، کمین و رصد منطقه توانستند محموله مواد دخانی را که در انبار مخروبه یکی از روستاهای مرزی دپو شده بود را شناسایی و آن را کشف نمایند.

 

فرمانده هنگ مرزی ماکو افزود: در این عملیات مرزداران موفق شدند با بررسی های بعمل آمده از محل دپوی قاچاقچیان یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق را کشف نمایند.

 

حاجی زاده در ادامه با اشاره به عملیات مرزبانان در مبارزه با کالای قاچاق تصریح کرد: ماموران مرزبانی در عملیاتی دیگر یک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق را شناسایی و ضمن توقیف آن موفق شدند در بازرسی از داخل اتوبوس ۱۹ هزار و ۸۰۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق را کشف و  ۲ متهم را در این رابطه دستگیر نمایند.

 

فرمانده هنگ مرزی ماکو در پایان با اشاره به ارزش ۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون و ۶۴۰ هزار ریالی اقلام مکشوفه در این عملیات ها افزود: در این عملیات ها یک دستگاه اتوبوس توقیف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=264097

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه