Thursday, 2 May , 2024
8
رئیس پلیس راهور انتظامی آذربایجان‌غربی:

کاهش تصادفات نیاز به همت جمعی دارد

  • کد خبر : 286646
  • 26 مهر 1402 - 8:46
کاهش تصادفات نیاز به همت جمعی دارد
رئیس پلیس راهور انتظامی آذربایجان‌غربی گفت:موضوع کاهش تصادفات در سطح استان نياز به يک کار جمعي دارد .

به گزارش آراز سسی، حجت مشتاق در جلسه‌ای که به‌منظور کاهش تصادفات در سطح استان با حضور دکتر “عتباتی” رئیس دادگستری استان و دادستان مرکز استان،برگزار شد اظهار داشت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری و تأکیدات فرمانده محترم فراجا، چشم‌انداز پلیس، کاهش تلفات درون‌شهری و جاده‌ای در کشور است و این امر با برنامه‌ریزی و همت تمامی دستگاه‌ها نیازمند است.

وی افزود: اصلاح زیر ساخت‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی می‌بایست از اولویت‌های اساسی سازمان‌ها در کاهش تصادفات جاده‌ای و درون‌شهری در سطح استان باشد و دراین‌خصوص نیز بازخورد سنجی مناسب با آن صورت گیرد.

مشتاق در پایان خاطرنشان کرد: میزان تصادفات در استان در ۷ ماه نخست سال افزایش داشته است و به‌طورکلی میزان تصادفات استان وضعیت خوبی ندارد و امیدواریم که این وضعیت کنترل شود و شهروندان اصول ایمنی را رعایت کرده و به هشدار و توصیه‌های پلیس توجه کنند تا میزان حوادث کاهش یابد.

ناصر عتباتی رئیس دادگستری استان ضمن تقدیر از مجاهدت‌هایی شبانه‌روزی پلیس‌راه و راهور انتظامی بر لزوم انجام به تکالیف و وظایف سازمان‌هایی دخیل در ترافیک و نیز هماهنگی بین دستگاهی و هم‌افزایی سازمان‌ها در کاهش تصادفات تأکید کرد.

وی با تأکید بر اینکه تمامی نقاط حادثه‌خیز درون و برون‌شهری تا پایان سال بایستی اصلاح شود، گفت: اقدامات لازم و مؤثر برای هوشمندسازی و افزایش دوربین‌هایی ثبت تخلفات در معابر و جاده‌ها تا پایان سال بایستی انجام شده و سهم تقصیرسازمان‌هاا در گزارش‌ها تصادف دقیقاًاعمال و رئیس سازمان بایستی جوابگوی کم‌کاری سازمان متبوعه باشد.

رئیس‌کل دادگستری استان در پایان خاطرنشان کرد: طراحی معابر با اولویت عابر محور و احداث پل‌هایی عابر پیاده و فنس‌کشی زیر پل‌هایی عابر پیاده موجود جهت پیشگیری از ورود عابر پیاده دربزرگراه‌هاا و همچنین رفع سریع نقص روشنایی معابر باید صورت پذیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=286646

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه