Friday, 19 April , 2024
11

پیشنهاد تخصیص ۶ کالا به گمرک پلدشت/ بزودی مجوز کالاهای اختصاصی پلدشت صادر می شود

  • کد خبر : 265711
  • 28 بهمن 1396 - 10:00
پیشنهاد تخصیص ۶ کالا به گمرک پلدشت/ بزودی مجوز کالاهای اختصاصی پلدشت صادر می شود

نماینده مردم شهرهای ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق درخواست هایی که از وزیر اقتصاد و دارایی و رییس کل گمرکات ایران صورت گرفت ۶ کالا برای گمرک پلدشت پیشنهاد شده است که ام دی اف و موز ۲ مورد از آنها است.

عین اله شریف پور در گفت و گو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به مرزی بودن این شهرستان گفت: پلدشت یکی از شهرستان های مرزی بوده و در مسیر توسعه به حرکت درآمده است.

 

وی تصریح کرد: گمرک پلدشت به صورت مستقل فعالیت می کند و همه رویه ها در آن اجرا می شود.

 

نماینده مردم شهرهای ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی افزود: بزودی مجوز کالاهای اختصاصی برای این گمرک صادر می شود.

 

شریف پور در خصوص تخصیص کالاهای اختصاصی به گمرک پلدشت گفت: طبق درخواست هایی که از وزیر اقتصاد و دارایی و رییس کل گمرکات ایران صورت گرفت ۶ کالا برای گمرک پلدشت پیشنهاد شده است که ام دی اف و موز ۲ مورد از آنها است.

 

وی تصریح کرد: اگر این موارد تحقق یابد تاثیر خوبی در معیشت مردم، اقتصاد و اشتغال ایجاد می کند.

 

وی در خصوص راه های مواصلاتی پلدشت اظهار کرد: جاده های شهرستان دارای پیچ های تند، عرض کم و فاقد شانه خاکی است و از مسئولان مربوطه انتظار داریم حداقل در حفظ و نگهداری جاده ها اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه جاده ها نقش اساسی در اقتصاد منطقه دارند، اظهار کرد: مسئولان منطقه آزاد در خصوص راه پلدشت به مرگنلر اقدام کرده اند و از آنها تشکر می کنیم و امیدواریم این تفاهم نامه که بین منطقه آزاد ماکو و راه و شهرسازی امضا شده است هرچه سریعتر به اتمام برسد.

 

نماینده مردم شهرهای ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی افزود: محور قره ضیاالدین به شهرک ارس، شهرک ارس به پلدشت و پلدشت به زنگنه در قالب جاده های بین روستایی است و بر حسب اولویت ۱۵ کیلومتر روکش می شود.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=265711

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه