Friday, 17 May , 2024
8
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج آذربایجان غربی:

پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در آذربایجان غربی آغاز شد

  • کد خبر : 286595
  • 18 مهر 1402 - 11:21
پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در آذربایجان غربی آغاز شد
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج آذربایجان غربی از آغاز مرحله استانی پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در ارومیه خبر داد.

نوذر شریعت پناه در گفت‌وگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به آغاز مرحله استانی پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از امروز در استان، افزود: این رویداد در مرحله استانی در سه بخش بازی تلفن همراه، نرم‌افزار تلفن همراه و پویانمایی در ارومیه آغاز شد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج آذربایجان غربی افزود: در این مرحله از ۱۸ تا ۲۰ مهرماه، ۱۶۷ نفر در قالب ۳۹ تیم سه تا پنج‌نفره از شهرستان‌های مختلف در موضوعات رویداد در مدت ۴۸ ساعت به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه ۱۶ تیم در پویانمایی، ۱۸ تیم در طراحی نرم‌افزار تلفن همراه و ۵ تیم در حوزه بازی تلفن همراه در مرحله استانی شرکت کرده‌اند، گفت: برگزیدگان این رویداد استانی ضمن دریافت لوح و هدایای نفیس به مرحله کشوری این رویداد بزرگ راه پیدا می‌کنند.

شریعت پناه تصریح کرد: نمایش توانمندی‌های تخصصی بسیج در مرحله تولید محتوای دیجیتال، ارتقا و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی و شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال باهدف اشتغال‌زایی از اهداف این رویداد بزرگ است.

دررچهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج آذربایجان غربی که آبان‌ماه سال گذشته برگزار شد، ۱۲۲ نفر در قالب ۳۶ تیم در موضوعات رویداد حضور یافته بودند که در نهایت تیم برتر پویانمایی رویداد استانی موفق به کسب رتبه نخست مرحله کشوری نیز شد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=286595

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه