Thursday, 18 April , 2024
16
فرمانده انتظامی پلدشت:

پلیس با اخلال گران نظم و امنیت در چهارشنبه سوری برخورد قاطع می کند

  • کد خبر : 277252
  • 26 اسفند 1399 - 17:43
پلیس با اخلال گران نظم و امنیت در چهارشنبه سوری برخورد قاطع می کند
فرمانده انتظامی پلدشت گفت: پلیس با شادی مردم مخالف نیست ولی با افرادی که هنجار شکنی کرده و با استفاده از مواد محترقه غیر مجاز موجب سلب آسایش مردم شوند برخورد قاطع می کند.

سرهنگ ایوب فکری در گفتگوی اختصاصی با آراز سسی گفت: مردم با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال به جنب و جوش افتاده و با شور و شوق خاصی خود را برای استقبال از بهار طبیعت آماده می کنند اما در این بین عده ای با ترقه و مواد منفجره باعث اخلال در نظم و امنیت جامعه می شوند.

 

وی تصریح کرد: خانواده ها به فرزندان خود اجازه خرید، نگهداری مواد محترقه و ساخت وسایل آتش بازی دستی را ندهند و بر رفتار آنها نظارت بیشتری کنند.

 

فرمانده انتظامی پلدشت افزود: جوانان مراقب باشند که به خاطر تخلیه انرژی و یک سهل انگاری کوچک خسارت جبران ناپذیری را به خود و دیگران وارد نکنند.

 

سرهنگ فکری گفت: مجموعه انتظامی پلدشت با آمادگی کامل و انجام اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری افرادی که در زمینه تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه فعالیت می‌کنند، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این روز با امنیت کامل و رضایت مردم سپری شده است.

 

وی تصریح کرد: افرادی که در چهارشنبه آخر سال به عناوین مختلف اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی کنند برابر مقررات برخورد می شود.

 

فرمانده انتظامی پلدشت افزود: مردم در صورت مشاهده هر گونه مزاحمت و موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=277252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه