Sunday, 28 April , 2024
8

جنگ در شرایط کنونی جنگ اراده ها است/ سوم خرداد روز ایستادگی، ایثار و مقاومت/ مجلس یازدهم باید به دور از جناح گیری و بازی های سیاسی به وظیفه اصلی خود عمل کند

  • کد خبر : 271204
  • 03 خرداد 1398 - 16:05
جنگ در شرایط کنونی جنگ اراده ها است/ سوم خرداد روز ایستادگی، ایثار و مقاومت/ مجلس یازدهم باید به دور از جناح گیری و بازی های سیاسی به وظیفه اصلی خود عمل کند

امام جمعه پلدشت گفت: دوره دهم مجلس نتوانست آن طور که باید در بزنگاه های مختلف از قبیل مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با مفسدان، فساد اقتصادی و تهاجم فرهنگی از خود عملکرد قابل قبولی را ارائه کند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت دعا و عبادت گفت: خداوند درهای رحمت خود را برای کسی که دعا می کند می گشاید و نمی گذارد فرد هلاک شود.

وی تصریح کرد: هر موقع از خداوند غافل شویم مشکلات به ما روی می آورد.

وی اظهار کرد: دعا تمام مشکلات را حل کرده و اگر انسان این موضوع را درک کند شبانه روز دعا می کند.

امام جمعه پلدشت افزود: سزاوار است انسان در حالت های آرامش خداوند را یاد کند همانطوری که در زمان گرفتاری یاد می کند، دعای در حالت آرامش همان شکر نعمت های خداوند است.

طالبی با اشاره به ویژگی های مقام معظم رهبری گفت: ایستادگی در برابر استکبار، پیروی از شعار هیهات منه الظله، توکل به پروردگار عالم، اعتماد به نفس، نگاه به داخل و تقویت مولفه های اقتدار ملی گوشه ای از این ویژگی ها است و مسئولین باید آنها را سرلوحه خود قرار بدهند.

وی تصریح کرد: دشمنان آرایش جنگی به خود گرفته اند و ما باید در بخش های مختلف آرایش جنگی گرفته و خود را آماده کنیم.

وی اظهار کرد: اقتصاد، فضای مجازی و اطلاعات در واقع ۳ ضلع دشمنی و آرایش جنگی دشمن هستند که باید به آن توجه کرد.

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: جنگ در شرایط کنونی جنگ اراده ها است و ملت ایران همیشه روحیه مقاومت، ایثار و استقامت را حفظ کرده و می کند.

طالبی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص آرایش جنگی دشمنان گفت: توجه به بعدهای اعتقادی انقلاب، محاسبات عواطف و احساسات و رفتار ضروری است.

وی تصریح کرد: دشمن در شرایط کنونی در حال رواج اشرافی گری در بین مردم و خصوصا جوانان است.

وی با اشاره با سوم خرداد اظهار کرد: سوم خرداد روز ایستادگی، ایثار و مقاومت است، اگر روحیه مقاومت تقویت و حفظ شود تمام قدرت های بزرگ را درهم می شکند.

امام جمعه پلدشت با اشاره به اقتدار کشورمان افزود: امروزه به برکت خون هزاران شهید که تقدیم شده است کشورمان از اقتدار و قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است و به واسطه موشک های نقطه زن خود می توانیم پاسخ دشمنان و استکبار را در هرنقطه ای بدهیم.

طالبی با اشاره به عملکرد ضعیف مجلس در دوره دهم گفت: دوره دهم مجلس نتوانست آن طور که باید در بزنگاه های مختلف از قبیل مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با مفسدان، فساد اقتصادی و تهاجم فرهنگی از خود عملکرد قابل قبولی را ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم باید شفاف و برگرفته از اسلام ناب محمد(ص) باشد، تصریح کرد: مجلس یازدهم باید به دور از جناح گیری و بازی های سیاسی به وظیفه اصلی خود عمل کند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=271204

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه