Friday, 19 April , 2024
12

پلمپ ۱۶۰ واحد صنفی در پلدشت

  • کد خبر : 274190
  • 11 فروردین 1399 - 13:34
پلمپ ۱۶۰ واحد صنفی در پلدشت

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن، اداره صمت پلدشت با همراهی اتاق اصناف، دستگاه قضا و پلیس اقدام به پلمپ ۱۶۰ واحد صنفی کرده است.

هادی باقرنژاد در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا در پلدشت و پلمپ ۱۶۰ واحد صنفی تا به امروز گفت: همزمان با درخواست بهداشت و مسئولان مربوطه عده ای از اصناف در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بصورت خودجوش اقدام به بستن مغازه های خود در سطح شهرستان کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان تصریح کرد: پیرو مصوبه ستادهای ملی، استانی و شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس و در زمینه اجرای طرح “فاصله گذاری اجتماعی” همه اصناف و مغازه‌های غیر ضرور موظف هستند فعالیت خود را تعطیل و متوقف کنند.

 

وی در خصوص عدم تعطیلی برخی از صنوف اظهار کرد: پس از تذکرات مکرر به عده ای کسبه که قوانین را رعایت نمی کردند، اداره صمت پلدشت با همراهی اتاق اصناف، دستگاه قضا و پلیس اقدام به پلمپ واحدهای صنفی متخلف کرده‌ است.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت با اشاره به پلمپ تعدادی از صنوف از قبیل آرایشگاه های مردانه و زنانه، قلیان سراها و گیم نت ها افزود: برابر دستور ستاد پیشگیری در صورت فعالیت اصناف غیر ضروری نسبت به پلمب محل کسب آنها اقدام می شود و در این راستا گشت های کنترلی بصورت منظم انجام می‌شود.

 

به گفته وی شماره ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه شکایت های مردمی است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=274190

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه