Friday, 26 April , 2024
13

پلمپ ده ها واحد صنفی بخاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی/ موج سوم کرونا همشهریان زیادی را درگیر کرده است

  • کد خبر : 275987
  • 05 آبان 1399 - 11:16
پلمپ ده ها واحد صنفی بخاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی/ موج سوم کرونا همشهریان زیادی را درگیر کرده است

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت گفت: همکاران ما بصورت گشت های روزانه که انجام می دهند با افرادی که سلامت مردم و جامعه را تهدید می کنند برخورد قانونی کرده و به مراجع قضایی معرفی می کنند.

مهدی شاهی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به آخرین وضعیت پلدشت در خصوص کرونا ویروس گفت: محدودیت های کرونایی بخاطر شیوع گسترده ویروس برای چندمین هفته متوالی در پلدشت تمدید شد و نیازمند همکاری همه همشهریان برای مقابله با این ویروس منحوس هستیم.

 

وی در خصوص برخورد با افرادی که محدودیت ها را رعایت نمی کنند، تصریح کرد: همکاران ما بصورت گشت های روزانه که انجام می دهند با افرادی که سلامت مردم و جامعه را تهدید می کنند برخورد قانونی کرده و به مراجع قضایی معرفی می کنند.

 

وی اظهار کرد: در این راستا ۴۸ مورد آرایشگاه زنانه، یک مورد چایخانه، یک مورد قلیانسرا پلمپ، جلوگیری از برگزاری بیش از ۱۰ مراسم عروسی و آموزش و اخذ تعهد از برگزار کنندگان عروسی بیش از ۴۰ مورد صورت گرفته است.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت افزود: ۳۵ مورد گزارش نیز به نیروهای نظامی جهت ممانعت از برگزاری مراسمات ارسال و ۱۸ صورت جلسه نیز در جهت پلمپ و اعمال قانون نانوایی ها تنظیم شده است.

 

به گفته وی جلوگیری از فعالیت ۳ تالار، بازدید و آموزش از ساندویچی ها و کبابی ها ۱۷ مورد و مکاتبه با اداره ورزش و جوانان جهت جلوگیری از فعالیت باشگاه ها ۷ مورد،  اخطار به آژانس های تلفنی ۲ مورد و اخطار به مکانیکی ها ۴ مورد گوشه دیگر از اقدامات صورت گرفته طی هفته های گذشته است.

 

شاهی گفت: عاجزانه از همه مردم فهیم شهرستان خواهش می کنیم توصیه های بهداشتی را جدی گرفته و از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت افزود: موج سوم کرونا تعداد زیادی از همشهریان را درگیر این بیماری کرده و با کوچکترین بی احتیاطی وضعیت شهرستان بسیار نگران کننده می شود.

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=275987

نوشته های مشابه

07اردیبهشت
باید از تحریم ها فرصت ایجاد کنیم
05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه