Friday, 19 April , 2024
12
سرپرست فرمانداری پلدشت خبر داد:

پرداخت ۱۹۰ میلیارد ریال برای اشتغال روستاییان پلدشت توسط بنیاد برکت

  • کد خبر : 278781
  • 28 شهریور 1400 - 12:31
پرداخت ۱۹۰ میلیارد ریال برای اشتغال روستاییان پلدشت توسط بنیاد برکت
سرپرست فرمانداری پلدشت گفت: بنیاد برکت از شهریور سال ۱۳۹۸ در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است و در ۲ سال گذشته بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال پایدار روستاییان این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش آراز سسی، صادق حبیب زاده در دیدار با تسهیل گر بنیاد برکت با اشاره به اینکه شهرستان پلدشت مرزی و محروم بوده گفت: بنیاد برکت از شهریور سال ۱۳۹۸ در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است و در ۲ سال گذشته بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال پایدار روستاییان این شهرستان پرداخت شده است.

 

وی تصریح کرد: این اشتغال زایی پایدار برای روستائیان در حوزه‌ های فنی خدماتی، گلخانه ای، خرید ادوات کشاورزی، پرورش آبزیان، کارگاه‌های تولیدی و بسته بندی مواد غذایی ایجاد شده است.

 

سرپرست فرمانداری پلدشت افزود: از اول سال جاری نیز بیش از ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۴۰ نفر از روستاییان پرداخت شده است.

 

علی آفتابی در این دیدار گفت: تاکنون از طریق پرداخت تسهیلات بنیاد در این شهرستان برای ۷۳۵ نفر بصورت مستقیم و برای ۴۵۵ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

 

وی تصریح کرد: تقریبا تمامی روستاهای شهرستان پلدشت زیرپوشش طرح های بنیاد برکت بوده و فعالیت تسهیلگران بنیاد برکت در این روستاها ادامه دارد.

 

تسهیلگر بنیاد برکت در شهرستان پلدشت افزود: امسال نیز از تعداد ۲۵۰ سهمیه شهرستان ۴۰ فقره تسهیلات واریز شده و حدود ۱۰۰ پرونده در مرحله بانکی، ضامن گیری و تکمیل مراحل پرداخت است که پیش بینی می شود تا اواخر آبان ماه این سهمیه بطور کلی استفاده شده و درخواست سهمیه مازاد نیز ارائه شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=278781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه