Wednesday, 25 September , 2024
3
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت خبر داد:

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان

  • کد خبر : 292086
  • 20 شهریور 1403 - 6:00
پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت گفت: امسال مبلغ ۵۸ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتعالی به مددجویان در زمینه‌های صنفی و صنعتی، کشاورزی، دامداری و قالیبافی پرداخت شده است.

نصرالله احمدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پلدشت گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت از اول سال جاری تاکنون به‌منظور فراهم‌کردن زمینه اشتغال و توانمند کردن خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد اقدام به پرداخت تسهیلات خوداشتغالی کرده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت تا این لحظه بیش از ۶۵ فقره وام پرداخت کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت افزود: تسهیلات اعطایی به مبلغ ۵۸ میلیارد ریال و در زمینه‌های صنفی و صنعتی، کشاورزی، دامداری و قالیبافی به مددجویان است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری برای ۳۳۵ نفر مددجو نیز به مبلغ ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی در این شهرستان پرداخت شود.

لازم به ذکر است کمیته امداد امام خمینی (ره) باهدف توانمندسازی مددجویان و کاهش فقر، تسهیلات خوداشتغالی را به افراد تحت پوشش خود ارائه می‌دهد؛ این تسهیلات شامل وام‌های اشتغال‌زایی است که به مددجویان و خانواده‌های آنان، به‌ویژه زنان سرپرست خانوار و ساکنین مناطق محروم، اعطا می‌شود.

تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش مهمی در ایجاد فرصت‌های شغلی و کاهش فقر دارد.

این تسهیلات با ارائه وام‌های اشتغال‌زایی به مددجویان و خانواده‌های آنان، به‌ویژه در مناطق محروم، کمک می‌کند تا افراد بتوانند با ایجاد کسب‌وکارهای کوچک، به استقلال مالی دست یابند و از چرخه فقر خارج شوند.

تأمین مالی یکی از ابزارهای مهم در تأسیس کسب‌وکار است؛ ازاین‌رو اعطای اعتبارات خرد (تأمین مالی خرد) در قالب تسهیلات می‌تواند راهکار مناسبی برای کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید به‌ویژه در زمینه فعالیت‌های خوداشتغالی باشد. این تسهیلات از طریق ایجاد فرصت‌های شغلی نقش عمده‌ای در کاهش فقر و نابرابری از طریق توانمندسازی افراد کم‌درآمد دارند.

اما دریافت تسهیلات موردنیاز برای راه‌اندازی کسب‌وکارها، همواره به‌عنوان یک چالش برای ایجاد کسب‌وکار مطرح بوده فرایند دریافت ممکن است ماه‌ها به طول انجامد. این مشکل موضوعی اساسی و چالش جدی است و می‌توان آن را مهم‌ترین مشکل برای ایجاد فرصت‌های شغلی دانست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=292086

نوشته های مشابه

04مهر
پلمب دندانپزشکی غیرمجاز
مدیر شبکه بهداشت و درمان پلدشت خبر داد:

پلمب دندانپزشکی غیرمجاز

02مهر
 آغاز رزمایش رهروان شهدا در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

 آغاز رزمایش رهروان شهدا در پلدشت

31شهریور
هفته دفاع مقدس فرصتی برای مرور نکات عزت‌آفرین
امام‌جمعه موقت پلدشت خبر داد:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای مرور نکات عزت‌آفرین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه