Sunday, 28 April , 2024
18

ولایتمداری، ولایت محوری و حضور در صحنه بهترین وسیله برای شکست نقشه های دشمنان/ تلاش برای حل مشکلات کشور در واقع جهاد فی سبیل الله است

  • کد خبر : 269739
  • 28 دی 1397 - 14:07
ولایتمداری، ولایت محوری و حضور در صحنه  بهترین وسیله برای شکست نقشه های دشمنان/ تلاش برای حل مشکلات کشور در واقع جهاد فی سبیل الله است

امام جمعه پلدشت موقت گفت: دانشجویان ایرانی که در هر نقطه ای از جهان برای بی نیازی کشورمان تلاش می کنند در واقع جهاد فی سبیل الله می کنند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین میرزا قربان بابایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت اعتقادات و اخلاق انسان گفت: یکی از عواملی که در اعتقادات و ریشه انسان تاثیر اساسی دارد خانواده است.

وی تصریح کرد: خانواده همچون باغبان است که گل را می پروراند و اگر کودک درست تربیت شود مایه افتخار پدر و مادر می شود.

وی با اشاره به تاثیر گذاری محیط اظهار کرد: عامل دومی که در خصوصیات اخلاقی و زندگانی کودک تاثیر می گذارد محیط است و باید به محیطی که در آن زندگی می کنیم توجه جدی داشته باشیم.

امام جمعه موقت پلدشت افزود: همنشینی و رفاقت سومین عامل موثر است، چه بسا انسان هایی که  در سایه رفاقت خود از راه اصلی گمراه شده اند.

به گفته وی انسان باید طوری دوست انتخاب کند که وقتی در آن می نگرد خداوند را به یادش بیاورد و حرفش به علم انسان بی افزاید.

بابایی ضمن تسلیت بخاطر سقوط هواپیمای ارتش و شهادت تعدادی از نیروهای جان بر کف ارتشی گفت: این افراد نیروهای جان برکف بوده و همیشه آماده خدمت به هم وطنان هستند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به انجمن های اروپا تصریح کرد: دانشجویان ایرانی که در هر نقطه ای از جهان برای بی نیازی کشورمان تلاش می کنند در واقع جهاد فی سبیل الله می کنند.

وی اظهار کرد: دستگیری خبرنگار مرضیه هاشمی و برخورد ناشایست پلیس آمریکا در واقع بیانگر حقوق شهروندی آمریکایی است.

خطیب موقت نماز جمعه پلدشت افزود:  وزیر امور خارجه آمریکا با حضور در منطقه در حال بدگویی و تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران است و می خواهد اینطوری جلو بدهد که کشورمان امنیت منطقه را در حال خدشه دار کردن است.

بابایی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مردم قم گفت: عده ای در داخل کشور حرفهایی می زنند که حرف دشمن است، خصومت آمریکا با کشورمان مربوط به تحریم ها نیست.

وی تصریح کرد: دشمن در طول ۴۰ سال نقشه های زیادی برای نابودی کشورمان کشیده است ولی به لطف خداوند نقشه هایشان نقش بر آب شده است.

وی اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران از امنیت کامل برخوردار است و این را مدیون فداکاری، ایثارگری و از جان گذشتگی مردانی هستیم که شبانه روز در مرزهایمان در حال تلاش هستند.

امام جمعه موقت پلدشت افزود: ولایتمداری، ولایت محوری و حضور در صحنه  بهترین وسیله برای شکست نقشه های دشمنان است و امسال نیز با شکوهتر از سال های گذشته جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برگزار می کنیم.

به گفته وی خدمت به مردم و حل مشکلات آنها بسیار با ارزش بوده و ثواب فراوان دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=269739

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه