Saturday, 4 May , 2024
15

وظیفه اصلی مسئولان حمایت از تولید و کالای ایرانی است

  • کد خبر : 266275
  • 08 فروردین 1397 - 12:52
وظیفه اصلی مسئولان حمایت از تولید و کالای ایرانی است

امام جمعه پلدشت گفت: وظایف اصلی مسئولان حمایت از تولید و کالای ایرانی است و با حل این مسئله بسیاری از مسائل از قبیل بیکاری، اعتیاد، طلاق نیز حل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی در گفتگو با خبرنگار آرازسسی با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: مقام معظم رهبری هر ساله با دور اندیشی خود نیاز اصلی کشور را با نام گذاری سال مشخص کرده و مسئولان را متوجه آن می کند.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری ضمن تبریک سال نو و دعوت از آحاد مردم به کار و تلاش مضاعف و حمایت از کالای ایرانی شعار سال ۹۷ را حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند.

 

امام جمعه پلدشت افزود: رنگ غالب شعارهای چند سال اخیر اقتصادی است زیرا مسئله اقتصاد کشور بسیار مهم است، اگر مسئله اقتصاد حل شود مشکلات معیشتی و بیکاری مردم حل می شود.

 

طالبی با تاکید بر پیام مقام معظم رهبری در پیام نوروزی گفت: تلاش های خوبی در سال گذشته صورت گرفت ولی اقدامات زیادی هم مانده که باید عملی شد.

 

وی تصریح کرد: جوانان، امید آفرین، پیشران و سرمایه های مهم کشور هستند.

 

وی با اشاره به سال ۹۶ اظهار کرد: سال گذشته سال عظمت و حضور خیره کننده ملت در صحنه های مختلف و سال تبدیل تهدید ها به فرصت ها بود.

 

امام جمعه پلدشت افزود: مهمترین نیاز کشور در سال جاری حمایت از کالای ایرانی است و مقام معظم رهبری بصورت صریح این موضوع را اعلام کرد.

 

طالبی گفت: وظایف اصلی مسئولان حمایت از تولید و کالای ایرانی است و با حل این مسئله بسیاری از مسائل از قبیل بیکاری، اعتیاد، طلاق نیز حل می شود.

 

امام جمعه پلدشت افزود: امیدواریم با تلاش مردم و مسئولان امسال شاهد رونق گرفتن کارخانجات، تولیدی ها، صنایع بزرگ و کوچیک باشیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=266275

نوشته های مشابه

14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است
12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه