Sunday, 5 May , 2024
7

هیچ مورد مثبت کرونا در آذربایجان‌غربی وجود ندارد

  • کد خبر : 274027
  • 12 اسفند 1398 - 10:11
هیچ مورد مثبت کرونا در آذربایجان‌غربی وجود ندارد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: آزمایش کرونای ۱۱ فرد مشکوک دیگر نیز در استان منفی اعلام شده تا این استان تنها با یک مورد مثبت بهبود یافته، همچنان عاری از این بیماری باشد.

به گزارش آراز سسی به نقل از اروم نیوز، رسول انتظارمهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نتیجه آزمایش ۲۳ فرد در آذربایجان‌غربی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، از سوی وزارت بهداشت اعلام شده که از این تعداد، آزمایش تنها یک زن ۵۵ ساله مثبت اعلام شده‌است.

وی، افزود: در دور نخست اعلام نتیجه آزمایش‌ها، نتیجه ۱۱ فرد مشکوک و در دور دوم نیز نتیجه ۱۱ فرد مشکوک دیگر منفی اعلام شده‌بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: بانوی ۵۵ ساله ارومیه‌ای نیز که آزمایش او، مثبت اعلام شده بود، روز هشتم اسفندماه جاری از بیمارستان طالقانی ارومیه مرخص شده‌است.

وی، ادامه داد: در حال حاضر نیز آزمایش تعدادی از افراد مشکوک در حال انجام است که به محض اعلام نتایج، اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

انتظارمهدی، گفت: با وجود کم‌بودن تعداد افراد مبتلا در آذربایجان‌غربی، رعایت بهداشت فردی برای شهروندان همچنان الزامی است و باید موارد مطرح شده توسط متخصصان به صورت کامل توسط خانواده‌ها رعایت شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=274027

نوشته های مشابه

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه