Tuesday, 30 April , 2024
9

همه پرسی اقلیم کردستان با حمایت رژیم صهیونیستی صورت گرفت

  • کد خبر : 263998
  • 14 مهر 1396 - 14:59
همه پرسی اقلیم کردستان با حمایت رژیم صهیونیستی صورت گرفت

امام جمعه ماکو گفت: همه پرسی اقلیم کردستان با حمایت رژیم صهیونیستی صورت گرفته و باید کشورهای همسایه اقدامات مناسب در این زمینه را انجام دهند.

به گزارش آرازسسی، حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ماکو با اشاره مسئله توبه گفت: توبه یکی از مهمرین اقدامات است و اگر می خواهید از اهل هدایت باشید، اهل توبه باشید.

 

وی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت جامعه در سایه ایثار و از جان گذشتگی نیروهای نظامی بوده و باید صمیمانه از آنها تشکر کرد.

 

امام جمعه ماکو با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با رییس جمهور ترکیه افزود: همه پرسی اقلیم کردستان با حمایت رژیم صهیونیستی صورت گرفته و باید کشورهای همسایه اقدامات مناسب در این زمینه را انجام دهند.

 

رنجبری با اشاره مراسم تشییع پیکر شهید حججی گفت: شهید حججی با خدای خود معامله کرده بود و تشییع میلیونی این شهید گوشه ای از پاسخ ملت به این ایثارگری بود.

 

وی با اشاره به روز روستا و عشایر تصریح کرد: راه اندازی شبکه های تلویزیونی روستایی برای نشان دادن زحمات این عزیزان، کار بسیار پسندیده ای است.

 

امام جمعه ماکو با اشاره به روز کودک افزود: روز کودک و تربیت کودکان بسیار مهم است و معلمان و والدین باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند.

 

انتهای پیام/طاها

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=263998

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه