Wednesday, 1 May , 2024
11

هزار خانوار پلدشتی تحت پوشش رزمایش کمک مومنانه قرار گرفت/ تداوم توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان+ تصاویر

  • کد خبر : 275873
  • 15 مهر 1399 - 15:54
هزار خانوار پلدشتی تحت پوشش رزمایش کمک مومنانه قرار گرفت/ تداوم توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان+ تصاویر

همزمان با اجرای سومین مرحله رزمایش کشوری کمک مومنانه، امروز یک هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان پلدشت آماده و در حال توزیع است.

به گزارش آراز سسی، تاخت و تاز بی رحمانه کرونا ماه های متوالی است که ادامه دارد و هنوز هم پایانی برایش قابل تصور نیست، این ویروس کوچک مشکلات بزرگی را ایجاد کرده و بحران ناشی از آن همه کشور و حتی جهان را فرا گرفته است.

 

به رغم مشکلات بزرگی که کووید ۱۹ به همراه داشت واژگان جدیدی وارد فرهنگ ایرانی و اسلامی شد، کمک مومنانه که پس از نیمه شعبان و در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری از همنوع جان تازه ای به انسانیت بخشید.

 

رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان پلدشت طی چندین نوبت برگزار شده و مرحله سوم آن نیز صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان آغاز شد.

 

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در حاشیه این رزمایش به خبرنگار آراز سسی گفت: در سومین مرحله از این رزمایش یک هزار بسته معیشتی و بهداشتی که هر کدام به ارزش ۵میلیون ریال بوده در بین نیازمندان در حال توزیع است.

 

وی اظهار کرد: ۲۰۰راس گوسفند نیز در راستای این رزمایش قربانی و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی تصریح کرد: افراد نیازمند توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج شناسایی شده اند و تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا این اقلام به موقع به دست این افراد برسد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: در تامین هزینه این بسته‌های معیشتی معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سید الشهداء، فرماندهی سپاه شهداء و خیرین مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=275873

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه