Saturday, 4 May , 2024
14

هر روز دفاع مقدس برای ما پر از برکات بود/ دفاع از استقلال ایران؛ علت مخالفت با سند ۲۰۳۰ است/ دشمنان برای امنیت، سلامت، معیشت و وحدت ما برنامه ریزی کرده اند

  • کد خبر : 275621
  • 28 شهریور 1399 - 15:37
هر روز دفاع مقدس برای ما پر از برکات بود/ 	دفاع از استقلال ایران؛  علت مخالفت با سند ۲۰۳۰ است/ دشمنان برای امنیت، سلامت، معیشت و وحدت ما برنامه ریزی کرده اند

امام جمعه پلدشت گفت: پذیرش سند ۲۰۳۰ موجب مى‌شود مهم‌ترین و اساسى‌ترین مسأله کشور یعنى تربیت نسل آینده‌ساز در چنبره‌ى سیاست‌هاى صهیونیسم جهانى قرار گیرد.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اینکه صبر، مقاومت است نه تسلیم؛ گفت: صبر یعنى در برابر همه موانعِ رسیدنِ به تکامل و تعالى، مقاومت ورزیدن و با اراده و عزمى استوار از آن‌ها گذشتن و ره سپردن؛ درست مانند کوهنوردانى که در برابر موانعِ رسیدن به قله مقاومت مى‌کنند و با اراده و حوصله آن‌ها را از سر مى‌گذارند تا به قله برسند.

 

وی تصریح کرد: صبر یک مفهوم «محرّک» است نه یک مفهوم «منفعل» و نتیجه آن نه تنها تحمل کردن سختى‌ها و مشکلات نیست، بلکه غالب شدن بر مشکلات و گذشتن از آن‌ها است و انسان را وادار به تلاش و عمل کردن و مبارزه مى‌کند.

 

وی با اشاره به دفاع مقدس و برکت های دفاع مقدس اظهار کرد: هر روز، ما در جنگ برکتى داشته‌ایم که در همه صحنه‌ها از آن بهره جسته‌ایم؛ ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده‌ایم، ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده‌ایم، ما در جنگ، پرده از چهره تزویر جهان‌خواران کنار زدیم، ما در جنگ، دوستان و دشمنانمان را شناخته‌ایم، ما در جنگ به این نتیجه رسیده‌ایم که باید روى پاى خودمان بایستیم، ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم، ما در جنگ ریشه‌هاى انقلاب پر بار اسلامى‌مان را محکم کردیم، ما در جنگ حس برادرى و وطن دوستى را در نهاد یکایک مردمان بارور کردیم، ما در جنگ به مردم جهان و خصوصاً مردم منطقه نشان دادیم که علیه تمامى قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها سالیان سال مى‌توان مبارزه کرد.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به جایگاه ائمه جمعه در دفاع مقدس افزود: افتخار روحانیت است که در دوران انقلاب اسلامى و دفاع مقدس، نقش «قیادت» (جلودارى) را در این عرصه‌ها ایفا کرده است.

 

به گفته وی وقتى از نقش روحانیت در جنگ سخن مى‌گوییم، نباید ذهنمان فقط به سراغ رزمندگان و ایثارگران این قشر برود؛ ما علاوه بر روحانیون ایثارگر و شهید، قشر عظیمى از روحانیون را داریم که رزمنده پرور و شهیدپرور بوده‌اند، رزمندگان و شهیدان دفاع مقدس نوعا تربیت یافتگان مساجد و هیأت‌ها و حسینیه‌ها هستند و به هریک از این عزیزان که بنگریم اثرى از تربیت دینى یک عالم و روحانى خدمتگزار را در زندگى و رشد معنوى او مشاهده مى‌کنیم.

 

طالبی با اشاره به اینکه دفاع از استقلال ایران؛  علت مخالفت با سند ۲۰۳۰ است، گفت: سند ۲۰۳۰، دروازه‌ى استعمار فرانو به شاخص‌هاى هویت انقلاب اسلامى است، این سند طراحى استکبار براى نظام فکرى، عملى و سبک زندگى مردم جهان و نقشه اضمحلال همه فرهنگ‌ها در فرهنگ منحطّ غربى است.

 

وی تصریح کرد: پذیرش این سند موجب مى‌شود مهم‌ترین و اساسى‌ترین مسأله کشور یعنى تربیت نسل آینده‌ساز در چنبره‌ى سیاست‌هاى صهیونیسم جهانى قرار گیرد. این سند که به سند توسعه پایدار شهرت یافته است با ۱۷ آرمان و اهداف متعدد، در صدد حاکمیت الگوى جدیدى ازحکمرانى لیبرال دموکراسى غرب است که با شیبى آرام و برنامه‌اى مدوّن، همه ابعاد زندگى فرهنگى و اجتماعى انسان‌ها را درخواهد نوردید و سرزمین شناخت، ادراک، ذهن، میل و رفتار مخاطبان خود در سراسر جهان را به تصرف در خواهد آورد.

 

وی با اشاره به نقشه شوم دشمنان برای یکسال آینده اظهار کرد: دشمن برنامه های گسترده ای برای امنیت (با رویکرد امنیت خارجى) ، سلامت، معیشت و وحدت ما دارد.

 

امام جمعه پلدشت افزود: ما وظیفه داریم در این زمینه های نهایت دقت و تلاش خود را بکار گیریم تا نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شود.

 

طالبی با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم ‌الشأن اسلام (ص)، گفت: اقدام  جسارت بار و هتاکانه یکی از نشریات مزدور فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر صلح و عدالت، نشانه ی انفعال و استیصال استکبار در مقابله با گفتمان بیداری جهانی و مقاومت اسلامی است و به منظور انتقام از شکست های پیاپی مستکبران در مقابله با آزادیخواهان جهان و پیروان مکتب توحید هر از چند گاهی انجام می شود.

 

امام جمعه پلدشت افزود: اینجانب ضمن محکومیت شدید این اقدام جنون آمیز و شیطانی، همه پیروان آزادیخواه ادیان توحیدی، ابراهیمی، علما و نخبگان جهان اسلام به ویژه ائمه جمعه جهان اسلام را به مقابله با دین ستیزی و قداست شکنی مزدوران پیاده نظام استکبار فرا می خواند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=275621

نوشته های مشابه

14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است
12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه