Monday, 6 May , 2024
12
امام جمعه پلدشت:

نگاه نو به فرهنگ در گام دوم و الزامات آن/ تبر ابراهیم بر پیکره سیستم سایبری آمریکا و صهیونیست ها

  • کد خبر : 279482
  • 28 آبان 1400 - 13:04
نگاه نو به فرهنگ در گام دوم و الزامات آن/ تبر ابراهیم بر پیکره سیستم سایبری آمریکا و صهیونیست ها
امام جمعه پلدشت گفت: روح حاکم بر فرهنگ‌باوری و فرهنگ‌سازی در جامعه به محتوای انقلابی و متولیان انقلابی است؛ در واقع روح مهندسی فرهنگی و به تعبیر بدیع ایشان در این حکم "آرایش فر هنگی" همین وجود محتوای انقلابی است.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت تکریم علمای دین گفت: تکریم به معنی حرمت نگه داشتن و ارج نهادن می‌باشد. حال با توجّه به عظمت مقام عالمان ربّانی، لزوم تکریم ایشان امری بدیهی و اجتناب‌ناپذیر است و تکریم ایشان تکریم حضرت حق (جل و علی)، انبیاء الهی و ائمه است.

 

وی با اشاره به نگاه نو به فرهنگ در گام دوم و الزامات آن تصریح کرد: در چهل واره دوم و گام دوم انقلاب بازسازی ساختار و سازمان فرهنگ ضرورت دارد؛ اقتضای این ضرورت مهم داشتن نگاه نو، ارتقاء نگاه، احساس مسئولیت متصدیان فرهنگی و نخبگان و فعالان فرهنگی به مقوله فرهنگ و اعتقاد راسخ و باور عمیق به این نکته مهم است که؛ راز پیشرفت هر جامعه در دو نکته مهم است: ” فرهنگ‌باوری” برای حرکت درست و ” فرهنگ‌سازی” برای تحقق هر جزء از اجزاء تمدن نوین اسلامی دو لازمه حتمی و ضروری آن است.

 

وی اظهار کرد: روح حاکم بر فرهنگ‌باوری و فرهنگ‌سازی در جامعه به محتوای انقلابی و متولیان انقلابی است؛ در واقع روح مهندسی فرهنگی و به تعبیر بدیع ایشان در این حکم “آرایش فر هنگی” همین وجود محتوای انقلابی است.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به صد روزگی دولت سیزدهم افزود: امتیاز مهم و اساسی دولت کنونی نگاه‌های انقلابی و رویکرد‌های صحیح رییس جمهور و اعضای دولت در عرصه سیاست خارجی است.

 

به گفته وی دولت سیزدهم در همین سه ماه نشان داده است، “دولت در میدان” است و از روحیه و مدیریت جهادی برخوردار است.

 

طالبی با اشاره به عملیات ادراکی دشمن از دیروز تا امروز گفت: در دو ماه گذشته نفتالی بنت در دیداری با جوبایدن، سخن از عملیات”مرگ با هزاران ضربه چاقو” بر زبان می‌آورد؛ او می‌گوید ما توان براندازی نظام ایران با یک یا چند عملیات بزرگ را نداریم اما می‌توانیم با سلسله عملیات امنیتی، نظامی و رسانه‌ای کوچک، بر پیکره ایران ضربات متعدد وارد کنیم که اولا به خود مشغول شود و ثانیا قوای او به تدریج تحلیل برود و دچار ضعف و مرگ شود؛ این یک راهبرد ذهنی- روانی- با تصویرسازی‌های غلط برای شکل‌گیری ادراکات نادرست و محاسبات نادرست و سرانجام رفتارهای نادرست از سوی مسئولان و مردم ایران است.

 

وی تصریح کرد: دشمن درصدد است نگذارد امید به وجود آمده در مردم به شرایط جدید پایدار بماند؛ استکبار رسانه‌ای در صدد است با این تحرکات و عملیات با برهم ریختن سیستم عصبی جامعه قوای سه‌گانه و مسئولان کشور را از کار و اقدام‌های اساسی باز دارد و جامعه را به سمت التهاب و تنش سوق دهد و راهکار مقابله با این جریانِ “رسانه پایه” و اغواگر، “جهاد تبیین” است.

 

وی با اشاره به ضایعه درگذشت عالم جلیل‌القدر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری اظهار کرد: آن شخصیت انقلابی و علمی که از بنیان‌گذاران جامعه روحانیت مبارز و از مجاهدان راه علم و فقاهت بود با تلاش‌های مجاهدانه در راه تبلیغ معارف اهل بیت (علیهم السلام) شاگردان بسیاری تربیت کرد.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به تبر ابراهیم بر پیکره سیستم سایبری آمریکا و صهیونیستها افزود: مدتی است یک گروه هکری، موسوم به «عصای موسی» اعلام موجودیت کرده و هر از چند گاهی با شعار «افشاگری علیه جنایات اسرائیل» اخباری راجع‌به هک زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی منتشر می‌کند، تنها یک روز پس از اعلام هک شدن فایل امنیتی- راهبردی نقشه سه‌بعدی دقیق فلسطینِ اشغالی، انفجاری مهیب در جنوب تل‌آویو رخ داد. تصاویر آتش‌سوزی بزرگ در رسانه منتشر شده دلیل آن است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=279482

نوشته های مشابه

17اردیبهشت
امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی خبر داد:

امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه