Sunday, 28 April , 2024
14

نمایندگان مردم شهید مدرس را الگوی خود قرار دهند/ در جنگ نرم، هنر باید میدان دار باشد/ خوش بینی و سازش با دشمن راه نفوذ را باز می کند

  • کد خبر : 269377
  • 09 آذر 1397 - 14:51
نمایندگان مردم شهید مدرس را الگوی خود قرار دهند/ در جنگ نرم، هنر باید میدان دار باشد/ خوش بینی و سازش با دشمن راه نفوذ را باز می کند

امام جمعه پلدشت گفت: خوش بینی وسازش با غرب یکی از بزرگترین خطرهایی است که راه نفوذ را برای دشمن باز می کند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی، گفت: رژیم صهیونیستی چندین سال پیش ۳۳ روز در مقابل حزب الله توانست بایستد و سپس شکست خرد و رفته رفته این زمان کاهش یافته و هفته گذشته بعد از ۲ روز شکست را پذیرفت که نشان از افول قدرت این رژیم دارد.

وی تصریح کرد: هرچقدر ابعاد و گستره مقاومت بیشر شود سرعت دستیابی به پیروزی نیز افزایش می یابد.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هنرمندان و سریال سازان اظهار کرد: دشمن جنگ نرم همه جانبه ای را آغاز کرده است و این غیر قابل انکار است، هنرمندان و اصحاب رسانه در این زمینه حکم نیروهای مسلح را دارند.

امام جمعه پلدشت افزود: برخی ها این موضوع را انکار می کنند یا با دشمن همراه می شوند که غیر قابل پذیرش است.

به گفته وی سخنرانی و نگارش از فرهنگ ایرانی، خانواده ایرانی و حرکت های باشکوه کافی نبوده و باید هنر میدان دار باشد.

طالبی گفت: جایگاه فیلم و سریال بسیار برجسته است و باید در سریال ها به موضوعات ملی پرداخته شده و عظمت، اقتدار و شایستگی ملی را با زبان هنر بیان کرد.

وی تصریح کرد: انکار جنگ نرم درواقع همراهی با دشمن است زیرا این کار غفلت و سستی ایجاد می کند، باید فکر چاره ای بود.

وی اظهار کرد: تفکرات و جریان های انحرافی تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا این اتحاد صورت نگیرد ولی به لطف تلاش جمهوری اسلامی ایران نقشه های دشمنان نقش برآب شده است.

خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به نفوذ جمهوری اسلامی ایران در بین کشور ها افزود: گردهمایی بزرگ اندیشمندان اسلامی در کنفرانس هفته گذشته تهران در این شرایط حساس کنونی نشان از نفوذ کشورمان در بین جوامع اسلامی است.

به گفته وی عامل اصلی تفرقه در بین کشور ها، استعمار، استکبار جهانی و اقدامات رژیم صهیونیستی است.

طالبی با اشاره به عوامل وحدت مسلمان گفت: حفظ احترام مسلمانان، افزایش آگاهی و بصیرت مردم، احترام به اعتقادات همدیگر، تهیه منشور و سند وحدت مذاهب اسلامی که مورد تایید همه علما و روشنفکران باشد گوشه ای از عوامل وحدت است.

وی تصریح کرد: جوان مشکل نیست بلکه راه حل است و در تمام امورات و مسائل کشور باید از این نیروهای مومن و متعهد استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه اهانت ترامپ به ملت ایران ناشی از شکست نقشه های استکبار است، اظهار کرد: اظهارات ترامپ ناشی از این است که این دولت همواره در جنگ علیه دیگر کشورها بوده یا از تروریست ها حمایت کرده است.

امام جمعه پلدشت افزود: آمریکا در مرحله اول نقشه های خود که ناشی از تلاش برای صفر رساندن فروش نفت ایران بود ناکام ماند و در مرحله دوم تلاش می کرد که تلاطم های بازار ارز را به خود نسبت دهد و به لطف خداوند همه فهمیدند که این تلاطم ها دارای متغییر های داخلی بود.

خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به ۱۰ آذرماه سالروز شهادت شهید مدرس افزود: امروزه لازم است نمایندگان ملت ایران همچون شهید مدرس با بصیرت گام برداشته و از معامله با دشمن پرهیز کنند.

به گفته وی خوش بینی وسازش با غرب یکی از بزرگترین خطرهایی است که راه نفوذ را برای دشمن باز می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=269377

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه