Friday, 19 April , 2024
6

نقشه شوم دشمنان تضعیف روحیه مقاومت است/ رهبری انقلاب اسلامی هرگز فریب نمی‌خورند

  • کد خبر : 271434
  • 24 خرداد 1398 - 16:40
نقشه شوم دشمنان تضعیف روحیه مقاومت است/ رهبری انقلاب اسلامی هرگز فریب نمی‌خورند

امام جمعه پلدشت گفت: پاسخ‌های دندان شکن رهبر انقلاب به نخست وزیر ژاپن این نکته را به جهان نشان داد که رهبری انقلاب اسلامی هرگز فریب نمی‌خورند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به حسابرسی اعمال در روز قیامت گفت: انسان باید به اعمال خود دقت کرده و قبل از آنکه در آخرت به آن رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: امام صادق(ع) فرموده اند، از خود حسابرسی کنید قبل از آنکه از شما حسابرسی کنند.

وی با تاکید بر اهمیت عمر انسان اظهار کرد: عمری که خداوند در اختیار ما قرار داده است یک گنجینه است تا در مسیر اطاعت از خداوند بکارگیری شود.

امام جمعه پلدشت افزود: عمر انسان همانند ابر است که با سرعت در حال گذر است و باید از آن مراقبت کرد.

طالبی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان افزود: یکی از نقشه های دشمنان تضعیف اندیشه و افکار مقاومت است، مقاومت، ایستادگی و دفاع یک ارزش است.

وی با اشاره به مهمترین جریان های سیاسی مخالف  مقاومت تصریح کرد: شیفتگان غرب و غرب زدگان، مرعوبان و کسانی که ترس از استکبار دارند، کسانی که منافع آنها ارتباط با غرب دارند و حیات سیاسی آنها وابسته به غرب، نمونه های جریان های سیاسی مخالف مقاومت است.

وی اظهار کرد: مقامت در واقع حمله معنوی به برناممه ریزی های دشمنان است.

خطیب نماز جمعه پلدشت با تاکید بر افول آمریکا افزود: جریان های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مشارکت ۳۵ درصد مردم آمریکا در انتخابات نشانه های افول استکبار است.

طالبی با اشاره به وضعیت قبرستان شهرستان گفت: پیرو پیگیری های مردم در خصوص وضعیت قبرستان شهرستان موضوع را پیگیری و هماهنگی هایی با شهردار و شوراها در جهت رفع مشکل صورت گرفت.

وی ضمن انتقاد از برگزار نشدن امتحانات کنکور در پلدشت تصریح کرد: سال ها است که به خاطر نبود زیر ساخت در شهرستان کنکور برگزار نمی شود و داوطلبان آزمون ها را با مشکلات زیادی روبرو کرده است، از مسئولین درخواست می شود تا زمینه حل این مشکل را فراهم کنند.

وی با اشاره به پاسخ دندان شکن رهبر انقلاب به پیشنهاد مذاکره آمریکا که موجب خواری و ذلت ترامپ شد، اظهار کرد: پاسخ‌های دندان شکن رهبر انقلاب به نخست وزیر ژاپن این نکته را به جهان نشان داد که رهبری انقلاب اسلامی هرگز فریب نمی‌خورند.

امام جمعه پلدشت با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب افزود: حضرت آقا در پاسخ به سخنان نخست وزیر ژاپن فرمودند که من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی به او ندارم بدهم و نخواهم داد؛ این سبک دستور پیامبر است و متکبرین را باید تحقیر کرد و حق ترامپ همین بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=271434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه