Wednesday, 8 May , 2024
25

نام و یاد شهداء همواره باید در دل و یاد جوانان زنده نگه داشته شود

  • کد خبر : 1428
  • 22 اسفند 1395 - 15:00
نام و یاد شهداء همواره باید در دل و یاد جوانان زنده نگه داشته شود

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدشت گفت: نام و یاد شهیدان همواره باید در دل و یاد جوانان زنده نگه داشته شود و اجرای برنامه های با شکوه، سرلوحه برنامه های بنیاد شهید وامورایثارگران است.

اسماعیل مافی در حاشیه همایش بزرگداشت سالروز شهداء، تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز تکریم ماداران و همسران شهداء به خبرنگار آراز سسی گفت:  نام و یاد شهیدان همواره باید در دل و یاد جوانان زنده نگه داشته شود و اجرای برنامه های با شکوه، سرلوحه برنامه های بنیاد شهید وامورایثارگران است.

 

وی تصریح کرد: دعوت از مسئولین شهرستانی، استانی و مقامات شاخص، گامی در جهت هر چه مستحکم تر کردن پیوند ایثارگران با مسئولین خدمتگذار است.

 

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدشت با اشاره به عملکرد این اداره طی سال جاری افزود: اجرای طرح پایش (غربالگری سلامت والدین شاهد و جانبازان) بصورت ویزیت در منزل، اجرای صد در صد سامانه برخط (ارایه کداینترنتی جهت پاره ای خدمات بصورت اینترنتی و بابهره گیری از ظرفیت های دفاتر پیشخوان دولت)، اعطای وام های اشتغال بصورت یارانه دار، اعطای وام های قرض الحسنه با سود ۱.۵ درصد ازمحل صندوق شاهد، پیگیری  موضوع واگذاری زمین به ایثارگران معزز درشهرستان ماکو که در روزهای آتی شاهد واگذاری و کلنگ زنی آن هستیم، اجرای طرح سپاس و دیدار از بخش اعظم خانواده های شاهد وایثارگر تحت پوشش، پیش بینی اعطای ۶۰ فقره وام مسکن جهت ایثارگران واجد شرایط و نیز افزایش سهمیه های اعزام خانواده های معظم شاهد و ایثارگر به مشهد مقدس و عتبات عالیات گوشه ای از عملکرد امسال بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدشت است.

 

به گفته وی جانبازان و شهداء با نثار عزیزترین دارایی خود که همان جان خود است از کشورمان دفاع کردند، حال وظیفه ما خدمت رسانی به جانبازان و خانواده شهداء است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=1428

نوشته های مشابه

19اردیبهشت
تسهیل تجارت با شرکت‌های دانش‌بنیان
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

تسهیل تجارت با شرکت‌های دانش‌بنیان

18اردیبهشت
افزایش ۵۹ درصدی تردد کامیون از پایانه مرزی پلدشت
مدیر پایانه مرزی پلدشت خبر داد:

افزایش ۵۹ درصدی تردد کامیون از پایانه مرزی پلدشت

17اردیبهشت
امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی خبر داد:

امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه