Saturday, 4 May , 2024
9

مهمترین شعار اربعین وحدت در بین مسلمانان است/ نخبگان نباید از مسئولیت های خود در قبال مردم غافل شوند/ منتظر عملی شدن قول های مسئولان استان برای حل مشکلات پلدشت هستیم

  • کد خبر : 268761
  • 27 مهر 1397 - 14:37
مهمترین شعار اربعین وحدت در بین مسلمانان است/ نخبگان نباید از مسئولیت های خود در قبال مردم غافل شوند/ منتظر عملی شدن قول های مسئولان استان برای حل مشکلات پلدشت هستیم

امام جمعه پلدشت گفت: باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا پیام اربعین را به جهانیان منتقل کنیم.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اربعین حسینی گفت: قلب انسان زنده نمی ماند مگر با محبت اهل بیت و گریه کردن به اباعبدالله الحسین(ع).

 

وی با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین حسینی تصریح کرد: دعا در مرقد امام حسین (ع) مستجاب می شود و اربعین زنده نگه دارنده محرم است.

 

وی اظهار کرد: امام حسن عسگری (ع) فرموده اند، مومنان نشانه هایی دارند که یکی از آنها زیارت اربعین است و بسیار بر آن سفارش شده است.

 

امام جمعه پلدشت افزود: هر وقت زیارت اربعین پیش بیاید باید به زیارت رفت و توفیقی است برای انسان.

 

طالبی با اشاره به استقبال از زائران اربعین حسینی گفت: عاشقان سید الشهداء با جان و دل از زائران استقبال و پذیرایی می کنند و اعتقاد دارند هرچقدر برای مراسمات امام حسین(ع) هزینه کنند خداوند چندین برابر پاداش می دهد.

 

وی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا پیام اربعین را به جهانیان منتقل کنیم، اربعین؛ نهضت سرخ حسینی، فرهنگ عاشورایی، عزت، کرامت، ظلم ستیزی و وفا است.

 

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم از ۴۰ کشور در این راهپیمایی اظهار کرد: باید از این فرصت استفاده کرده و به دنیا نشان دهیم که کشتی نجات امام حسین(ع) با چه سرعتی به ساحل نجات در حرکت است.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: دشمن در صدد است تا در بین مردم و زائران اختلاف ایجاد کند، باید مردم و زائران به این مسئله توجه جدی کنند.

 

به گفته وی مهمترین شعار اربعین وحدت در بین مسلمانان است.

 

طالبی گفت: هدف ما انتقال پیام صلح به دنیا است و باید مردم به نزدیکی قلب ها با محوریت سیدالشهداء دامن بزنند.

 

وی با اشاره به حادثه تروریستی میرجاوه تصریح کرد: دشمنان تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا در کشورمان ناامنی ایجاد کنند.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان اظهار کرد: نخبگان نباید از مسئولیت های خود در قبال مردم غافل شوند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات کشور بکار گیرند.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به قول های مسئولان مربوطه برای حل مشکلات شهرستان افزود: منتظر هستیم تا ببینیم تعریض جاده مرگنلر به پلدشت و آب شرب شهرستان چه زمانی تکمیل می شود.

 

به گفته وی با افتتاح سد کرم آباد پلدشت شاهد پلدشتی سرسبز و تبدیل شدن به قطب کشاورزی کشور طی سال ۹۸ و ۹۹ خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=268761

نوشته های مشابه

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه