Monday, 6 May , 2024
7

ملت ایران در هر شرایطی پشتیبان سپاه پاسداران است/ مسئولان اقدام قاطع و انقلابی انجام دهند

  • کد خبر : 264077
  • 22 مهر 1396 - 12:53
ملت ایران در هر شرایطی پشتیبان سپاه پاسداران است/ مسئولان اقدام قاطع و انقلابی انجام دهند

امام جمعه پلدشت گفت: دشمنان ملت ایران به خصوص آمریکای جنایت‌کار بدانند که ملت در حمایت از فرزندان و جگرگوشه‌های خویش تا آخر ایستاده‌اند.

حجت الاسلام وحید طالبی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی در خصوص سخنان شب گذشته ترامپ گفت: سپاه پاسداران مظهر دفاع ملت ایران از آرمان‌های بلند خویش، دژ تسخیرناپذیر ملت، زینت نظام جمهوری اسلامی، باعث عزت اسلام، و ضامن امنیت کشور است و حفظ کشور بدون مردان رشیدی که جان بر کف گرفته‌اند تا میهن اسلامی را حفاظت کنند، ممکن نیست.

 

وی تصریح کرد: سپاه نه تنها در زمان امام خمینی(ره)، چنان در راه نجات میهن اسلامی ایستادگی کرد که مفتخر به جمله “اگر سپاه نبود کشور هم نبود” شد.

 

امام جمعه پلدشت افزود: در سال‌های کنونی سپاه پاسداران ‌چنان در راه خدا مجاهدت کرده که باعث غیظ و نفرت کفار شده است تا جایی‌که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در وصف آن فرمودند: انقلابی زیستن و انقلابی ماندن بخش مهم کارنامه‌ی سپاه است.

 

به گفته وی همین مجاهدت مخلصانه و ایستادگی در راه انقلاب اسلامی ملت ایران است که باعث شده، دشمن در اقدامات اخیر خود دست به جنونی دوباره زده و تصور کند که با تهدید و فشار می‌تواند مردان مجاهد ایران اسلامی را عقب براند.

 

طالبی گفت: آمریکا که نقشه‌هایش در منطقه یکی پس از دیگری با بن‌بست مواجه می‌شود، در پی ناکامی در ائتلاف دروغین علیه داعش به دنبال ماجراجویی‌های تازه در منطقه خصوصاً در تجزیه‌ی عراق و ایجاد ناامنی در دیگر کشورهای منطقه است.

 

وی اظهار کرد: بار دیگر دفاع همه‌جانبه و حمایت بی‌شائبه‌ ملت غیور ایران را از فرزندان دلیر خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می داریم و در برابر تهدید‌های دشمنان این پیام امام خمینی (ره) را یادآور می شویم که فرمودند: “آمریکای حیله‌گر، دشمن شماره یک است و به خون ملت‌های اسلام و استقلالشان تشنه است.”

 

امام جمعه پلدشت افزود: دشمنان ملت ایران به خصوص آمریکای جنایت‌کار بدانند که ملت در حمایت از فرزندان و جگرگوشه‌های خویش در سپاه پاسداران، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی، که مدافعان عزت، امنیت، حافظان دین و انقلاب این مردم هستند، تا آخر ایستاده‌اند.

 

طالبی با اشاره به حمایت قاطع از سپاه پاسداران گفت: فرزندان انقلابی ملت ایران که مفتخر به مدال پاسداری از این ملت شریف و غیور هستند بدانند که مهمترین و قوی‌ترین سلاح سپاه پاسداران در کنار همه‌ی تسلیحاتی که به لطف خدا و با درایت انقلابی خویش به آن دست یافته‌اند، پشتیبانی بی‌دریغ ملتی است که قدرشناس خدمات و زحمات فرزندان خود است و با حضور میلیونی در تشییع پاسدارانی چون شهید حججی، نشان داده است که قدر مردان مجاهد خویش را می‌داند.

 

وی تصریح کرد: این حمایت مردمی و پشتوانه‌ی اعتقادی است که در کنار سلاح‌های متعارف، در دل دشمنان رعب ایجاد کرده است و طبل توخالی تهدیدهای دشمن نیز حاصل از همین ترس است.

 

امام جمعه پلدشت افزود: شیطان بزرگ، اکنون که با عهدشکنی آشکار و بی‌شرمانه‌ در برجام، و تلاش خائنانه‌اش در به شکست کشیدن آن، ماهیت پلید خود را یکبار دیگر روشن ساخته است و به بهانه‌های واهی به دنبال افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران و تشدید فشار بر مردم است که دستگاه دیپلماسی کشور باید جواب دندان‌شکنی به مواضع خصمانه‌ی آمریکا علیه برجام و ملت ایران بدهد.

 

وی اظهار کرد: برخی از دلبستگان به دشمن که خانه در مسیر سیل ساخته و بنیاد آرزوهای خویش را بر باد قرار داده‌اند و امید به آمریکا و قدرت‌های پوشالین دنیایی بسته‌اند، این جمله امام راحل(ره) را یادآور می شویم «آنها که خواب آمریکا را می‌بینند خدا بیدارشان کند» که در غیر این صورت با نهیب و سیلی ملت بیدار می شوند.

 

طالبی با اشاره به تحریم کاتسا و سخنان ترامپ در خصوص سپاه پاسداران گفت: خواسته مردم عزتمند ایران با تأسى از رهنمودهاى امام خامنه‌اى(مدظله‌العالى) این است که مسئولان امر به‌ویژه دولتمردان با هوشمندى، براى تمامى این احتمالات طرح و برنامه قاطع و انقلابى تدبیر نموده و به تناسب عملکرد و مواضعى که آمریکا اتخاذ خواهد کرد، بدون کمترین ملاحظه از حقوق ملت ایران پاسدارى نموده و در مقابل زیاده‌خواهى‌هاى شیطان بزرگ آمریکا با قاطعیت اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=264077

نوشته های مشابه

17اردیبهشت
امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی خبر داد:

امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه