Saturday, 27 April , 2024
9
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پلدشت خبر داد:

مقاوم سازی ۵۰۰ واحد مسکن در سال جاری

  • کد خبر : 277483
  • 21 فروردین 1400 - 16:07
مقاوم سازی ۵۰۰ واحد مسکن در سال جاری
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پلدشت گفت: امسال 500 واحد مسکن با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در شهرستان مقاوم سازی می شود.

به گزارش آراز سسی، محمدرضا ممی زاده رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پلدشت در جلسه ی که به منظور پاسداشت سالروز افتتاح حساب شماره ۱۰۰ امام خمینی(ره) و همچنین تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزاری شد، گفت: تاکنون ۳۱۴۲ واحد مسکن از طریق تسهیلات طرح ویژه در شهرستان مقاوم سازی شده است.

 

وی در خصوص مقاوم سازی مساکن در سال جاری تصریح کرد: ۵۰۰ واحد مسکن جهت مقاوم سازی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان برای شهرستان مصوب شده است که از این تعداد ۳۵۷ واحد با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان تخصیص یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ واحد مسکن محرومین نیز با اعتبار ۳ میلیارد تومان در سال جاری ساخته و تحویل متقاضیان می شود، اظهار کرد: تاکنون ۵۹۴ واحد انفرادی در قالب مسکن انفرادی و همچنین ۲۲۰ واحد در قالب مسکن مهر گروه ساخت در شهرهای پلدشت و نازک علیا آماده و تحویل متقاضیان گردیده است.

 

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پلدشت با بیان اینکه تهیه طرح هادی در ۶۰ روستا انجام شده، افزود: در  ۱۹ روستا طرح هادی اجرا شده و در سال جاری نیز در ۴ روستا طرح هادی اجرا می شود.

 

ممی زاده گفت: تسهیلات مقاوم سازی مساکن در شهرستان به مبلغ ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود بانکی ۵ درصد و باز پرداخت ۱۵ ساله با احتساب دوران ساخت در روستاها و شهرهای پلدشت و نازک علیا قابل پرداخت می باشد و متقاضیان جهت بهره مندی از این نوع تسهیلات می توانند به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=277483

نوشته های مشابه

07اردیبهشت
باید از تحریم ها فرصت ایجاد کنیم
05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه