Saturday, 27 April , 2024
11

مطالبه جدی مردم تغییر در تیم اقتصادی و برخی از وزرا است/ ملت ایران به هر تجاوزی پاسخی سخت و دندان شکن می دهند

  • کد خبر : 267808
  • 26 مرداد 1397 - 15:34
مطالبه جدی مردم تغییر در تیم اقتصادی و برخی از وزرا است/ ملت ایران به هر تجاوزی پاسخی سخت و دندان شکن می دهند

امام جمعه پلدشت گفت: برخی بی تدبیری ها در حوزه اقتصادی موجب می شود چوب حراج به ذخایر کشور زده شود.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به برنامه ریزی صحیح در زندگانی گفت: برنامه ریزی صحیح در زندگانی یکی از اصول مهم است و باید دخل و خرج زندگانی انسان بر حسب اندازه گیری و با نظم است.

 

وی تصریح کرد: برخی از نابسامانی ها و سختی ها بر همین اساس است و اگر انسان از معیارهای الهی پیروی نکند از زندگانی خیر و برکت نمی بیند.

 

امام جمعه پلدشت افزود: انسان شایسته، با ایمان و طالب کمال در زندگانی سربار انسان دیگر نمی شود، پیامبر اکرم(ص) فرموده اند، ملعون است انسانی که سختی زندگانی خود را بر دوش دیگران بیاندازد.

 

به گفته وی اهل ایمان باید صاحب حرفه و کار باشند، هر انسانی دارای استعداد های خاصی است که باید آنها را شناسایی و شکوفا کند.

 

طالبی با اشاره به کسب روزی حلال گفت: هر انسانی که از دسترنج خود روزی بخورد و برای کس روزی حلال تلاش کند در نظر خداوند عزیز است و خداوند بر روزی او برکت عنایت می فرماید.

 

وی تصریح کرد: انسان باید در زندگانی خود میانه رو بوده و قناعت پیشه کند، هر شخصی که در زندگانی خود قناعت کند محتاج دیگران نمی شود.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم اظهار کرد: مشکلات اقتصادی کشور عمدتا ریشه داخلی دارد، یکی از مطالبات جدی مردم تغییر در تیم اقتصادی و برخی از وزرا است.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: برخی بی تدبیری ها در حوزه اقتصادی موجب می شود چوب حراج به ذخایر کشور زده شود.

 

به گفته وی هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد، مسئولان با توجه به سخنان و راهنمایی های صاحب نظران نسبت به حل مشکلات کشور اقدام کنند.

 

طالبی گفت: مذاکره با آمریکا به خاطر ضرر های زیادی که دارد ممنوع است، مذاکره با آنها هیچ سودی ندارد بلکه باعث می شود آنها بیشتر پرو شوند.

 

وی با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اقتدار نظامی کشورمان در عرصه های مختلف باعث شده است که گزینه نظامی از برنامه های دشمن حذف شود، ملت ایران ثابت کرده اند در هر صحنه حضور دارند و به هر تجاوزی پاسخی سخت و دندان شکن می دهند.

 

وی با تاکید بر برخورد قاطع با مفسدان اظهار کرد: فساد اژدهایی هفت سر است، مسئولان و دستگاه های امنیتی باید گلوگاه های فساد را مسدود کنند.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به نامه رییس قوه قضاییه به مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه رییس قوه قضاییه فرمودند، باید برخوردی قاطع ، جدی، منصفانه و بدون وقت تلف کردن صورت گیرد.

 

طالبی گفت: درخواست همه مردم از مسئولان قوه قضاییه این است که بدون ملاحظه کاری با مفسدان اقتصادی برخورد شود.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به ۳۰ مرداد روز عرفه که از اعیاد بزرگ مسلمانان است، افزود: در این روز تمامی حاجیان در یک مکان به نام صحرای عرفات به راز و نیاز می پردازند و لحظه ای حساس برای راز و نیاز با پروردگار است.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=267808

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه