Thursday, 18 April , 2024
14
فرماندار پلدشت:

مشکل کمبود پزشک متخصص من جمله سونوگرافی در پلدشت سریعا حل شود

  • کد خبر : 278121
  • 02 تیر 1400 - 13:23
مشکل کمبود پزشک متخصص من جمله سونوگرافی در پلدشت سریعا حل شود
فرماندار پلدشت گفت: قابل قبول نیست که شهروندان از نصف شب برای یک سونوگرافی در بیمارستان تجمع کنند و یا مجبور شوند به شهرستان های همجوار مراجعه کنند.

مهران صفری در گفتگو با خبرنگار آراز سسی در خصوص کمبود پزشک متخصص سونوگرافی در پلدشت گفت: ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه اهداف مهم نظام سلامت هر کشوری را تشکیل می دهد و در قانون کشورمان تاکید جدی بر سلامت مردم و شهروندان شده است.

وی تصریح کرد: در این رابطه حقوقی که به مردم تعلق می گیرد، بخشی از وظایف و مسئولیت های نظام سلامت را مشخص می نماید.

وی اظهار کرد: قدم های خوبی به برکت انقلاب اسلامی در حوزه سلامت شهرستان برداشته شده است ولی با توجه به مرزی بودن این شهرستان باید شاخص های بیمارستان پلدشت ارتقاء یابد تا بتوانیم از ظرفیت شهرستان در حوزه توریست درمانی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

فرماندار پلدشت با اشاره به وجود دستگاه مدرن سونوگرافی در این شهرستان افزود: کمبود و یا نبود پزشک متخصص مخصوصا در زمینه هایی که نیاز اساسی است قابل قبول نیست و از مسئولان مربوطه خواسته می شود سریعا به این موضوع رسیدگی کنند.

صفری با انتقاد از مسئولان استانی در خصوص عدم حضور در شهرستان گفت: قابل قبول نیست که شهروندان از نصف شب برای یک سونوگرافی در بیمارستان تجمع کنند و یا مجبور شوند به شهرستان های همجوار مراجعه کنند.

فرماندار پلدشت با اشاره به نارضایتی های مطرح در سطح شهرستان افزود: اگر حادثه ای رخ دهد مسئولیت مستقیم آن بر دستگاه های متولی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=278121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه