Saturday, 27 April , 2024
6
فرماندار ماکو:

مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در مرز بازرگان رفع می‌شود

  • کد خبر : 288244
  • 07 بهمن 1402 - 6:38
مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در مرز بازرگان رفع می‌شود
فرماندار ماکو گفت: دکل مخابراتی همراه اول از هفته آینده در نقطه صفر مرزی و کنار گمرک بازرگان نصب می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آراز سسی، نادر کاظمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مشکلات آنتن‌دهی در مرز بازرگان گفت: دکل مخابراتی همراه اول از هفته آینده در نقطه صفر مرزی و کنار گمرک بازرگان نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: با نصب و راه‌اندازی این دکل مخابراتی ارتباطات تلفن همراه در این نقطه تقویت شده و مشکل نبود ارتباط تلفن‌های همراه رفع می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این دکل مخابراتی علاوه بر شهر مرزی بازرگان تا شهر ماکو را تحت پوشش خود قرار می‌دهد، اضافه کرد: مسافران و رانندگان ترانزیت کشور می‌توانند تا عمق ۵۰ کیلومتری ترکیه و شهر دغوبایزید از پوشش ارتباطی این دکل بهره‌مند شوند.

فرماندار ماکو اعتبار اختصاص‌یافته برای نصب و راه‌اندازی این دکل مخابراتی را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با شروع بکار این دکل نقاط کور مخابراتی تلفن همراه اول در گمرک و مرز بازرگان به‌کلی رفع شده و شهروندان ایرانی می‌توانند تا اولین شهر مرزی ترکیه از پوشش این دکل مخابراتی بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است پیشرفت فنّاوری دریچه‌های جدیدی را در زندگی روزمره ما بازکرده است و روزبه‌روز هم بر تعداد این دریچه‌ها افزوده می‌شود.

دیگر برای سفرکردن نیاز نیست روزها و ماه‌ها در راه باشیم؛ برای شنیدن صدای اقوام و دوستان نیازی به طی مسیر نیست؛ حتی می‌توان با فشردن چند دکمه، تماس تصویری هم با آنها برقرار کرد و بسیاری دیگر از مواردی که با وجود فنّاوری برای ما آسان و در دسترس شده است.

عصر حاضر را می‌توان تلفیقی از ارتباطات و اطلاعات دانست، عصری که بشر در آن بیش از گذشته خود را نیازمند به داشتن اطلاعات و برقراری ارتباط برای کسب اطلاعات موردنیاز می‌داند .

امروزه با در اختیار داشتن فناوری اطلاعاتی و ارتباطی مختلف و پیشرفته، امکان برقراری سریع ارتباط و تبادل سریع اطلاعات بیش‌ازپیش میسر گردیده است، افراد در هرکجا که باشند می‌توانند آخرین اطلاعات موردنیاز خود را در هر زمینه‌ای دریافت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288244

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه